solid
Cursors

Everything I can't tell you... - Qutisch - Blog.hr

Qutisch

nedjelja, 16.04.2006.

Everything I can't tell you...

Image hosting by Photobucket

Kada ce ovo zavrsiti? Kada cu moci zaista reci da mi nije stalo? Mislila sam da sam te zaboravila, da sam nakon toliko godina zauvijek uspjela pokopati sve sto sam za tebe osjecala. Sada si stajao pokraj mene, s njom. Isprva sam se smijala, mozda podsvjesno pokusavajuci samu sebe zavarati. Ali poged mi je bjezao tvojim ocima, tvoja blizina ponovno je u meni probudila ono nesto. Ono zbog cega sam toliko puta plakala i sto mi jos uvijek tjera suze na oci. Vjeruj mi da sam dala sve od sebe da ti osjecaji produ, ali znas i sam da je srcu nemoguce zapovijediti. U meni je tinjala vatra za tobom, tiho, neprimjetno. Sada, kad sam te nakon toliko vremena ponovno vidjela, stajala u tvojoj blizini, a ona je bila izmedu nas, poput snaznog vjetra rasplamsao si ono cega nisam bila ni svjesna da jos postoji u meni. Zbog toga suze su opet ostavile trag na mom licu, a ja se pitam... Sto je to tako posebno kod tebe da te ne mogu zaboraviti... I hocu li ikada uspjeti...

Mozda jednom dode i nase vrijeme...
- 00:52 - Komentiraj (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>