solid
Cursors

Qutisch

Qutisch

srijeda, 25.01.2006.

no coment!

.
Image hosting by Photobucket

ljudi, nekad mi stvarno dode... Ovaj je svit toliko usran da to nije normalno!!! Piatm se ima li smisla radat dicu kad vidim di ce zivit... Neki dan gledam tv i cujem da je neki kreten dobia par godina uvjetne za silovanje DITETA, i onda procitam u novinam da je neka zena dobila masu godina zatvora jer je ubila muza koji ju je godinama zlostavljao. I sad ti vidi. Zenska je pukla nakon godina mucenja i ko zna sve cega ne i sad jos mora sidit u zatvoru do kraja zivota. A ovaj i dalje zivi tako reci normalno, a jadnom ditetu je zivot sjeban! Mislim, vecina ljudi mojih godina se time ne zamara, nisam ni ja neki freek za sudenjima ili tako nesto ali kad tako nesto cujem... Takve stvari jednostavno ne mogu virovati. U jednu ruku, ubila je covika i ne kazem da su je tribali pustiti zato jer ju je zlostavlja, ali ne razumijem da neko ko ima toliko neljudskosti u sebi da moze silovati dite seta slobodno i najvirovatnije vreba novo dite. Pa ti misli da je ovaj svit lip, da je casa uvik polu-puna i sto sve ne...

.
- 20:57 - Komentiraj (10) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.01.2006.

* * *

Image hosted by Photobucket.com

kad bi jutro znalo da ces sa prvim zrakama morati zauvijek otici,
da li bi pustilo da noc traje duze?
kad bi more znalo koliko malo vremena nam je ostalo,
da li bi utisalo svoj sum da cujem otkucaje tvoga srca?
kad bi vjetar znao kolika je bol koja ce moje srce zarobiti,
da li bi umirio svoju strast i nemir?
kad bi snjezne pahulje znale koliko su meke tvoje usne
da li bi se posramile?
kad bi kisa znala koliko ce suza poteci niz moje lice,
da li bi padala tise?
kad bi srce znalo da ces ga sa jutrom zauvijek napustiti,
da li bi te i onda slijepo volilo...?


.
- 00:38 - Komentiraj (22) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.01.2006.

* * *

Zasto me jos prolaze trnci kad cujem tvoje ime?
Zasto se na ulici uzaludno okrecem dok mi se cini da cujem tvoj glas?
Zasto se na mom licu jos uvik pojavljuje osmijeh kad vidim nekoga ko lici na tebe?
Zasto jos uvijek teku suze kad u mraku mislim na tebe, na nas?
Zasto mi se cini da samo ja jos zivim u proslosti?
Zasto...?
Tisuce zasto, a ni jedan zato...
...uvik iz pocetka...
zasto...



Njemu...jedinom...prvom koji me iskreno volio...
uvik cu te voliti...

- 01:12 - Komentiraj (14) - Isprintaj - #

petak, 06.01.2006.

volim, ne volim...

volim gledati izlazak sunca nakon neprospavane noci.
volim trnce koji me prolaze prije prvog poljupca sa novom osobom.
volim kad mi neko kaze u facu sto misli o meni.
volim gledati filmove dugo u noc i probuditi se kasno.
volim plesati dok me niko ne gleda.
volim plesati dok znam da me on gleda.
volim duge setnje sa psom.
volim citati stare dnevnike jer tek tada shvacam koliko se mijenjam, odrastam.
volim gledati zvijezde ljeti.
volim upoznavati zanimljive ljude.
volim tuzne pjesme koje me podsjecaju na izgubljene ljubavi.
volim duga brbljanja sa frendicama(cesto preko telefona pa mi starci size...)
volim tigrove.
volim nocna kupanja.
volim se dugo dopisivati s nekim do koga mi je stalo.
volim pinu coladu i sex on the beach(kokteli, da ne bi bilo zabune...)
volim njeznost izmedu dvije osobe.
volim sjediti na plazi i gledati more.
volim to sto znam cijeniti sitnice koje imam.
volim to sto imam prijatelje u koje virujem i koje viruju u mene.
volim to sto imam vise stvari koje volim nego onih koje ne volim :)

ne volim ogovaranja, barem ne ona zlonamjerna, ako postoje ikoja druga.
ne volim tipove koji lazu.
ne volim gledati ljude do kojih mi je stalo kako placu.
ne volim se osjecati usamljeno u guzvi.
ne volim juhu od gljiva :)
ne volim preduge postove, ali trudim se procitati ih(iako ni moji nisu bas kratki...)
ne volim rastanke.
ne volim pritisak u skoli.
ne volim trenutke u kojima shvacam da sam se razocarala u nekoga.
ne volim glavobolju ujutro posli dobrog tuluma.
ne volim kad neko glumi nesto sto ne zeli biti.
ne volim plakati iz krivih razloga.
ne volim biti ovisna o nekom ili necem.
ne volim sama pjevati pred drugima.
ne volim odustajanje.
- 01:24 - Komentiraj (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>