Kam ide(š), Hrvatska?

gypsy kings iliti shaban bajramović alla "Ledenjak"

Rekoh...ak su u "Lisinskom" - idem! Ono...u domu sportova, al' frigaj ga, majne besser polovica dobila karte pa otišli na događaj. Prošli mi drapanje karata i došli do nekih, maturanata valjda (svi su imali iste narančaste majice), i stoji tip pred menom ko zid i fiksira me u oči. Iza njega tip ko gora (a ja sam skoro dva metra) i mrk ko kiseli krastavac.
- "Kaj je?" -prozborim ja napokon "Kaj se dešava?"
- "šta, šta je? Ajmo...šta neznate? Pretres! Šta ste prvi put ovdi?" - začudi se spodoba na čistom splisko-dalmatinskozagorskom dijalektu..
Pomislih...ti buš mene usred Zagreba yebal...piz..ti mater.... al sam samo kratko rekel: "Pa reci kaj trebaš! U moje vreme dok smo išli na koncerte u Ledenjak je Bog još hodal po ovoj zemlji i nije bilo pretresa...a ni sranja bogme.
I ništa...prepipalo me i uđosmo unutra. Moja suputnica je na dnu torbaka ufurala flašu vode, pretresu unatoč, a kraj vratiju na podu vidjeli smo poveću hrpu odloženih flaša vode i sokova. Kao, iz sigurnosnih razloga, da netko ne bi zašibal flašu u publiku, al to ne drži vodu jer si na šanku mogel kupiti istu takvu vodu u istoj flaši i s istim čepom (al za duplu cijenu), pa si nju mogel zapizdit nekom na glavu - ak te veseli. Ondak smo krenuli na tribinu desno di je bila najmanja gužva i kad smo se probili do tam dočekali nas isto obučeni maturanti i ne puštaju gore, a kraj ulaza na tribunu isprintano na A4 - samo za VIP. I tako se mi vipnuli na vugel tribine, negdje pri vrhu. Izašli "kraljevi" i počeli "show", kad ono...pogled dobar al zvuka niotkud. Čuješ rulju kak žlabra, žamor je povelik i tu i tam ga prereže Reyesov vokal i dionice svjetlih tonova gitare. Ostalo - nerazumljivo. Mislil sam da bu bolje kad se rulja stiša, al niš!!! Šaljem SMS sa pitanjem o soundu frendici u parteru, a ona mi odgovara: "Teško mi je reć jel tu bolje. Ima malo više basa...al...". Bil sam sretan kaj ona uopće ima basa. Da nisam videl kretena u ranim šezdesetim, koji se krevelji i izvija skup s gitarom, ne bi ni znal da imaju bas u bandu. Onda tutnje klinci sim-tam...oprostite...tu i tam ti proliju malo pive u krilo...oprostite...pa onda idu pišat...oprostite...onda se najednom dignu ko da je pal gol na sjeveru...pa hopa-cupa, drmaj, tresi...kosom mlati. Eeeh, baš sam postal čangrizav u četrdesetprvoj! Mislim si ja kaj je ovo i kaj su od ciganskih kraljeva ostali samo cigani. Jedan malo pjeva...pa malo se sjedne (jebiga...nemreš više dugo stajat)...pa opet malo svira...pa ode sa bine..pa se vrne i sjedne i onda nakon nepune vure - pauza! Nakon pauze još su brijali sa dva instrumentala i napokon, kad su skužili da je rulja tak-tak, konačno su otsingali "volare" i podigli atmosferu. Još jedan bis i ajd bok! Vrijeme je za krpe! Rezime: da sam dal 150 kuna za to - pregrizel bi si jajca! Ko tu kog vara - ne znam, ali sad vam je valjda jasno zakaj je Collins dofural 13 šlepera razglasa! Imam dojam da su Gipsys došli avionom s đitrama, a ostalo su trebali odraditi u Ledenjaku. Para je valjda bila pre mala, pa se nije zvalo Radovića za 24 inčne "Lavore" od desetak Kw i Zubaka za pult, nego se koncert ozvučil ko hokej utakmica, a ovideo zidu :))))) ha! ha! Kaj je to? Možda da se drugi put dogovore z Aquariusom da im renta razglas na par sati.
Danas je Laura Pausini na Sansiru u Milanu, pa si pdite pogledat kak se mogu ozvučit stadioni, a kamo li ne ova ledena rupčaga!

02.06.2007. u 23:36 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Tisak, televizija, estrada, škola.. tko koga, zašto, kako, s kim...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Pogledati na blogu:
Darjica.hr

namcor
Možda nojevi ne bi ostali samo ptice da su na vreme zvlekli glavu iz pijeska?!
namcor
W. Churchill
Demokracija je najgori oblik vlasti koji postoji, ako izuzmemo sve ostale!
Gore od toga je šutnja Demosa!