What A Wonderful World...

utorak, 08.01.2008.

Ajde prestani to radit šta danas cili dan radiš. Lipo te molin. Ne, ne pravi se glup, znaš o čemu pričan. Je, istina, postala san ti svakodnevica. I ti si meni. I šta sad? Ne možemo to sad tako lako prominit. Gle, ne ide ti to tako. Znan da cili dan misliš na mene i da želiš napravit ono šta san ja danas napravila i napravija si to valjda mahinalno, ali ovo šta sad činiš ti ne uspjeva jer san ja i dalje tu. Znaš da u borbama uvik gubimo. A i sigurno te zanima jesan li danas pila čaj?

E, tako mi je super to kod tebe. I sad ti misliš da se ja cili dan grizen zašto ti to radiš, ali ne grizen jer znan da ćeš doć zato šta ne možeš izdržat i zato šta ne možeš spavat i zato šta ti jednostavno falin. Ma daj si priznaj više da si zagriza udicu. Pa nije to sramota k vragu! Ne znamo se od jučer. Ej!?

I šta sad? Ha? Šta ćemo dalje. Prvo, znaš šta sve moraš sredit i da ti je to najbitnije i pomoć ću ti jer san ti obećala. Ali, jednom ću tražit da mi to vratiš. I kad ja to zatražin nema odbijanja. Ne bi bilo fer prema meni.
I znaš, žaj mi je, iskreno mi je žaj šta to sve moraš prolazit i ono dok si mi sinoć objašnjava neke stvari san skužila da si i ti očigledno jedan od onih, ali ja stvarno ništa nisan forsirala. Zapravo... Kad malo bolje razmislin, napravila san isto ko i one prije. He! Tek mi je sad jasno... Jebemu!
I ono šta si sinoć reka da mene ne kriviš san sigurna da nije tako. Nema teorije da ti u nekom trenutku kad po ne znan koju put u danu promisliš na mene ne promisliš i na to isto i da me u tom trenutku ne zamrziš. Nema šanse jer i ja to isto napravin.
I super mi je kod tebe... Hahahaha... Ma ne, to neću napisat. Glupo izgleda tu na ekranu.

I šta sad? Da ja i dalje čekan ili da oden spavat. Sinoć san prvi put zaspala prije tebe. I ne znan jesi li ti uopće spava.

Ajde, ajde, sve će bit u redu. Nema straha. I za ono ćemo smislit nešto pametno, osim ako ne skreneš malo s puta :)

Ljubim!


Btw. Ovo san napisala samo zato šta je svira U2 i With or without you...

- 23:26 - Aj reci nešto... (2) - Ako'š trošit tintu, tvoja stvar... - Ma nj...!