What A Wonderful World...

ponedjeljak, 31.12.2007.

Adio 2oo7!

Da, da, doša je i taj dan. Napisala bi šta sad trenutno radin, zapravo di pišen ovaj post al mi je malo neugodno. :)
Eh! Da se svega sitit. Prolazi nam danas i ova godinica. 2oo7! I mogla bi slobodno reć „Već?!“ Evo mi i susidi bacaju petarde u dvor. Strašno!

S obziron da to već puno godina radin, točnije od kad san bila mala, mala, red je da i o ovoj napišen nešto, osvrt kako bi se reklo. Malo san izgubila smisao za pisanje. A i iskreno, ne pada mi ništa napamet sad. Valjda trema i te šeme. Sve u svemu, ova je godinica bila jako, jako dobra. Bar meni. A virujen i mnogim mojim bliskim osobama. Baš razmišljan kako mi je lipo prošla, bila je baš ispunjena. Svaki se tren nešto bitno događalo. Nije bilo puno suza ka i onu prije, ali ih je isto bilo. Bilo je puno svega! I nekako… Kockice su mi se posložile. A mislin da san i zaslužila. Ne zato šta san bila dobra (to nikad nisan), već zato šta san stvarno onu prije prolila suza i suza i sve je bilo nešto tužno i ružno i napatila san se, stvarno jesan…
Ove san godine dobila puno. Neke stvari san očekivala, neke nisan. Svi oni ljudi s kojima nisan bila u baš najboljim odnosima san to sredila. Povratila san si bluetooth veze i nj! i rakete. Od nekih starih san se oprostila. Bilo je vrime. Dobila san i neke nove koje mi sad znače puno. Onda, istina da san malo sjebala godinu na faxu, al ono… Boli me neka stvarčica. Valjda ću ga završit. Ako ne, upisat ću drugi. Vjerojatno u metropoli. Ili pak u Japanu. Nikad se ne zna! Pa onda… Lito je bilo super. Čak san i na Lastovu bila (napokon), tamo proživila avanturu koja je neponovljiva. Mislin, to mogu napravit samo dvi tuke ka ja i Iva koju btw. sad čekan da dođe pa da idemo proslavit „ćaobao stara“ i „na dobro nam došla nova“. Onda… Pogledaj, sad mi ništa ne pada na pamet… A da ono, napunila san ego maksimalno. Više od ovoga ne mogu. Mislin da san i se i zaljubila ove godine, ali nisan sigurna. Valjda! Ne bi da ja to mogu znat. To mi mogu samo reć ljudi oko mene, a oni potvrđuju tako da… Ma ko će in virovat. Onda, saznala san da iman best m8a kojeg više ne mogu organski podnit i ono, sere mi se na samu pomisao njega, a toliko san patila za njim… Postala san ljubavnica, dobila san malog buraza i tako ka ono nešto sitno „provolila“ malu dičicu. Ma nisan, zajebajen se. I dalje iman strah od njih i da prostiš, gade mi se. Popila san tolitre alkohola, naročito zadnjih par dana. Hm?! E da, zamalo san izginila. Da, da i tako se moglo saznat za moju aferu i mogla san bit u novinama i postala bi heroj ulice, grada i države, dobila proznanje, al eto! nisan. Baš šteta, jel da? Saznala san neke stvari koje su me potresle, ali san ih sebi predočila u najboljem mogućem smislu. A žaj mi je ono, izgubila san jednu osobu s kojom san mislila da san bliska, a to je u biti sve bila neka glupa obmana i ja san bila mlada i zelena i kurca nisan kužila. Al eto… Žaj mi je šta se toj osobi ne mogu više javit, čestitat Novu na kraju krajeva. E da, dobila san posal, skužila šta je odgovornost, bla, bla, barila frajere… A šta ja znan više. Valjda je to više-manje to. Valjda?! I da, mislin da san se malo opametila, ali san i dalje „savršeno vrckavo stvorenje“! :)
I eto…
Ajme stvarno san sritna! Super mi je bila ova godina. Stvarno je. I svako ko je malo bliži sa mnon to može dobro znat. Često to i ponavljan!
A lipi moji, šta da više kažen… Stojte mi dobro i sve najbolje u Novoj! Živili!!!


Btw. Na weceu jea bejb! :D

- 20:01 - Aj reci nešto... (0) - Ako'š trošit tintu, tvoja stvar... - Ma nj...!