Kako naci normalnu devojku? - Pronađi pratnju

subota , 29.12.2018.

Forum Klix.ba










Click here: Kako naci normalnu devojku?






Na njegovom telefonu u to vrijeme sam pronasla konverzaciju sa njegovom kolegicom sa posla, tekstirali su se duzi period u 5 sati ujutro i 11 sati navece, zvao ju je moja ljubavi i govorio joj koliko mu nedostaje , i odlazio je na posao u 5 ujutro a radi od 7 a vracao se sa posla u 6 a radi do 3, 30 po podne…Sad je doma i govori mi da zeli zivjeti samnom kao cimer, dijeliti ce mo troskove, ja cu mu kuhati ,prati, cistiti, a on ce si kaze naci neku zensku da ima za seks, a ja ga pitam , pa dobro tko sam ti ja…? Ja imam ćerku 19 koja se oblači kratko i tesno, lepa je. Ne ide sve u propast ako hoćeš da nađeš srodnu dušu, a ne ide ti.



Kako naci normalnu devojku?

Ukoliko želite da nas kontaktirate kliknite. Teška srca priznajem da moj muž i ja imamo seks manje od 10 puta godišnje, i tako je bilo svake godine od našeg venčanja. Kao kad bi vam godinama neko svaki dan davao vase omiljeno jelo i to svaki put isto. Istrčava iz čekaonice, a ja se pitam da li kamion za krstarenje Evropom uopšte postoji osim u njegovoj mašti.



Kako naci normalnu devojku?

Net.hr - Nisam sigurna da ću izdržati takav život,moj je,jedan je,odbijam biti u vezi gdje ne postoji strast a ni poštovanje. A verujte mi da nas ima jos, normalnih devojka.



Kako naci normalnu devojku?

Evo ovako imam problem da pridjem devojci u treznom sanju zato uvek kad odem u neki klub popijem 2-3 bambusa i ta trema nestate.. Samo nemoj da razmišljaš o tome šta ćeš joj reći i šta ako se zbuniš a šta ako a šta ako... Šta pričati,pa niti ćeš ti njoj da pričaš fudbalsku statistiku niti ona tebi najnovije maskare i lakove za nokte,naćićete neku univerzalnu,laganu temu,tipa pitaj je o interesovanjima,o njenom društvu,željama,o čemu mašta,pričajte o nekoj aktuelnosti samo ne o nekom crnilu,nemo potrebe da se žalite na cene i sranje u državi ili da se prepucavate ili raspravljate o nečemu iako se ne slažete,tu imaj svoje mišljenje i brani ga ali poštuj i njeno... Gledaj da se malo informišeš i da postaneš svestraniji,mene najviše npr. Žene obožavaju da pričaju,samo treba da je navedeš da krene,to je najlakše pitanjima,ali nemoj da ispadne ko intervju za posao,nađi sredinu,nemoj previše da govoriš o sebi ali nemoj da lažeš niti da se hvališ pa i da imaš 4 fakultetskih diploma... I molim te ne psuj i ne ogovaraj ljude iza leđa,normalnoj devojci niti je to lepo niti zanimljivo... Drugi post od decaka od 19 ljeta. Dopuna Kuletu: Devojke vole da pricaju o sebi, a ti treba da sto manje pricas o tebi i da budes duhovit. Ja licno ne volim da pricam mnogo ako nije sastanak. Tad mi je cilj samo da je nasmejem, postavim par pitanja o njoj i da uzmem broj telefona u roku od 10-15min. Nema razglabanja vec akcije. Na sastanku je vec druga prica... Napisano: 28 Jun 2012 18:44 a što se tiče straha od zbunjivanja,to je stvar tvog stava,shvati da nije strašno i ako se zbuniš i ti 5,6,7,8 puta,10 puta već nećeš i skupljaj malo iskustvo,pričaj sa drugaricama,sestrom ako imaš,komšinicama,itd. Dopuna: 28 Jun 2012 18:51 hahaha,na sastanku je već ova moja priča a kako Džentlmen reče neka pri upoznavanju traje kratko i uzmi broj a ako ti da,onda sastanak i samo piči blago čiči! Napisano: 28 Jun 2012 22:27 Kule15 ::Samo nemoj da razmišljaš o tome šta ćeš joj reći i šta ako se zbuniš a šta ako a šta ako... Veruj meni da etiketu SELJAKA neces tako lako dobiti, treba se potruditi, biti i valjan i vredan da bi postao seljak. Ako teturas i bazdis, tek tada uzalud prilazis bez obzira na dobijenu povecanu govornu moc. To je pravi put ako zelis postati alkoholicar. Pa ti gledaj isplati li se tako traziti kratkotrajni kuraz, sa stalnim posledicama. Devojka kojoj se svidjas, nece trazittit i dlaku u jajetu, nece vagati svaku tvoju rec, bit ce joj dovoljna tvoja blizina, uostalom i ona ima isti problem kao i ti.. Skupa ce te probiti led.. Tema je milion, omiljena mjuza, filmovi, ptice, cvece... Slozit ce se samo. Bez velikih taktickih priprema, bez usiljena humora koji budi usput receno nije ni smesan, cak sta i poslusaj ako treba i cetiri puta starijeg ako ima zdrav mladalacki duh.... To je stanje duha, tako da totalni mladac moze biti starac i obrnuto... Uostalom to nije tema... Dodala bi da uopsteno, ove najnovije generacije slabo, gotovo nista ne citaju i imaju problem... Mislim da i ti Dzojka imas taj problem, a ujedno i frku... Dopuna: 28 Jun 2012 22:34 Dusan :: Dzojka ::... A, Oaza u Savani? Samo je treba znati naci... U Oazi ima, i bambusa.. Veruj mi ja sam često pokušao da predvidim razgovor u prošlosti i nikad nije ispalo onako kako sam zamislio tako da ne rasipaj brigu na to... Andrićev rečnik je fenomenalan... I BUDI U TOKU!!! TO JE PO MENI JAKO VAŽNO... Sajt se odriče svake odgovornosti za sadržaj tih poruka. Postavljanjem vaše poruke ili vašeg autorskog dela na ovaj sajt, saglasni ste da ovaj sajt postaje distributer vašeg dela, i odričete se mogućnosti njegovog povlačenja ili brisanja, bez saglasnosti uprave sajta. Distribucija sadržaja sa ovog sajta je dozvoljena samo u nekomercijalne svrhe, uz obaveznu napomenu da je sadržaj preuzet sa ovog sajta, i uz obavezno navođenje adrese MyCity sajta. Za sve ostale vidove distribucije obavezni ste da prethodno zatražite odobrenje od. MyCity pokrenuo, administrira i razvija , a o uređenju sajta se brine. Ukoliko želite da nas kontaktirate kliknite. Based on phpBB 2, translated by Simke, designed by.



Kako lako naci devojku 100% radi
NEMA FINIH IMA ONIH KOJE SE MANJE I ONE KOJE SE VISE FOLIRAJU, UOSTALOM NECU JA TEBE DA UBEDJUJEM SADA UZIVAJ TI I MISLI DA JE SVE BAJNO I SJAJNO! A šta je onda po njemu uspešan zavodnik, odnosno kako znamo da je kurs bio uspešan? Sve je stvar dogovora. Zakazali smo svadbu za Jul mesec a sexa ni na vidiku,u stanu me uopste neprimecuje,il igra kanter,il gleda u tv,telefon. Dobrostojeci momci imaju sta da ponude devojkama. Kada ne umete da cenite to sto imate oko sebd bolju sliku sceta ne zasluzujete. Promeni se u glavi i promenice ti se zivot. Seks nije bio toliko savršen kao prve bračne noći, ali bio je veoma čest i to me usrećilo.

[Zene za upoznavanje tajland|Spolnost|Trg play install]






Oznake: status, ovog, deka, naš, Fejsbuku, ima, više, od, 7.500, LAJKOVA:, Objasnio, je, zašto, nema, Devojku, foto

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.