utorak, 28.08.2007.

Nastavak ljeta

Image Hosted by ImageShack.us


Eto, nakon Opatije, Lovrana, Rijeke i Njivica vratio sam se i sa drugog dijela godišnjeg u Splitu i nešto Makarskoj. I opet mi je bilo super. Doduše dopizdila mi je vožnja samome u autu, ali i to prođe. Iako sam u ST išao starom cestom, to mučenje nisam si htio priuštiti kad sam se vraćao, pa sam unatoć 'tankom' novčaniku odlučio krenuti autocestom, ali isplatilo se.

A Split ko Split...neke stvari vas oduševe, neke razočaraju, ali ono što mene uvijek ponovno iznenadi kad dođem je hrpa bezobrazno zgodnih tipova, za koje ne znam od kuda naviru, ali tjeraju te da neprestano gledaš i uživaš. Talijani su uvijek posebna vrsta, ali ima i jebeno dobrih Britanaca, Španjolaca, Portugalaca a i domaći dečki nisu za baciti...hmm..da naughty

Bio sam kod bivšeg dečka i iako je to svima od reda bilo čudno i sumnjivo, mi smo skroz normalno funkcionirali i zabavljali se odlično. Izlazili svaku večer, pili, kupali se, šopingirali..... Što se tiće izlazaka preko tjedna možete jedino na Bačvice gdje je uglavnom malo življe. Klub Bačvice, Tropic, Pupa su kao neka mjesta di se možete zabaviti preko tjedna (ufff dobri konobari ). I nije loše, posebno u Tropicu, ali do oko 1 ujutro kad nakon što se ufurate u atmosferu nakon par vodki počinje živa glazba i teror za uši domaće glazbe. Stavros, Mišo, Hrnić i slična ekipa trešti iz zvučnika, a što je najgore tamošnja masa domačih ljudi poludi na to....meni pada mrak na oči. No dobro, još malo vodke i sve mi je super.

Kupao se i nisam previše jer sam spavao do 11-12, a kasnije je bilo tako odvratno vruće da me svaka pomisao ležanja na tom suncu obljevala znojem. Jedan dan smo proveli u Makarskoj na tzv. gay plaži iako je bilo više žena, ali dva predobra Talijana su spasila stvar. Na žalost samo sam se tu uspio okupati i sunčati gol jer smo ostale dane išli na 'obične' plaže, a to mi je takva tlaka da mogu izdržati svega sat-dva.

To je to ukratko. Vidio hrpu frendova, upoznao neke nove (awwww), naplesao se u subotu u odličnom klubu Vanilla na Poljudu (tamo su valjda svi predobri frajeri iz ST i okolice, prejebeno), a jedino šte je loše što sam počeo previše pušiti (ne dečki, ovaj put mislim na cigarete, gadovi jedni belj ) i to po kutiju dnevno. Moram to definitivno smanjiti.



| Komentiraj post (5) |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.