nedjelja, 19.08.2007.

Odlazak i odmor

Image Hosted by ImageShack.us


Još uvijek sam u vezi, kakvoj-takvoj....možda na klimavim nogama, ali treba mi. Vrijeme će pokazati. A sada odlazim na odmor, onaj pravi. Idem u Split kod bivšeg dečka. Da, znam da je mnogima to čudno i sumnjičavo, ali idem jer ja nisam od onih koji nakon prekida prekinu i svaki kontakt s osobom s kojom su do tada dijelili dobro i loše. S nekim osobama se toliko povežete da jednostavno ne možete prekinuti kontakt. Osim toga jedna frendica mi je već u ST a nekoliko ih još tamo živi tako da vjerujem da će biti zabavan odmor. KOliko ostajem? Ne znam ni sam. Ovisi o situaciji i raspoloženju...novcu.

Putujem sam autom i ako baš nisam oduševljen i ne volim to, možda je baš to prilika da tih par sati u samoći razmislim o svemu, kako i što dalje. Ili da uopće ne razmišljam, pa ipak idem na odmor i bolje da ga provedem veselo i zabavno nego u nekim 'drama' trenucima. Ipak sam sinoć olakšao dušu prijatelju pa mi je malo lakše (tnx M.), ali neke odluke ipak moram donijeti sam....možda kad se vratim. Uglavnom, neće me biti neko vrijeme ali nadam se da me nećete zaboraviti. Javim se....



| Komentiraj post (1) |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.