petak, 10.08.2007.

I'm back to myself

Image Hosted by ImageShack.us


Prošla me depra, prošla me negativa, opet sam stari ja... I što je najvažnije idem na godišnji od ponedjeljka i to mi je sad lijek, jedva čekam da se maknem odavde. Odlučio sam se ne brinut oko ničega pa ni oko ljubavi, dečka i sličnih pizdarija. Bit ću svoj i raditi što me volja a kome ne paše neka odmah krene na suprotnu stranu od mene. Zaista meni netreba ni nerviranja ni briga. Želim samo raditi stvari koje mene zabavljaju, vesele i ispunjavaju. Naravno da to ne znači i zanemarivati druge oko sebe, ali najprije ću se pobrinuti za sebe.

Ipak neću uspjeti do 17.08. u Split na Johna Digweeda u Promošten, ali nadam se da ipak partijanja neće izostati. Već u nedjelju idem u Opatiju, točnije Lovran sa dečkom do frenda i njegove frendice na par dana, a nakon što se vratim najvjerojatnije krećem za Split. Puno dragih ljudi tamo želim vidjeti pa valjda ni tamo dobrog provoda neće izostati. Vrijeme za sada nije obečavajuće ali kupanje i sunčanje mi je zadnje u planu. Sunce ionako ne podnosim pa mi je ležanje na nekog gradskoj plaži istovjetno nekoj kazni. Zabačene, stjenovite plaže kasno popodne su moj izbor. Toliko za sada, javim se kad dođem iz Lovrana a do tada uživajte!! Pozz!!



| Komentiraj post (6) |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.