Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Jebo ti VAU VAU mater - ...=)...Hellouuuuu???? Kaj TI BriJEš, NoGe iLi kAj? GlaAvU????...=)... - Blog.hr

...=)...Hellouuuuu???? Kaj TI BriJEš, NoGe iLi kAj? GlaAvU????...=)...

utorak, 14.03.2006.

Jebo ti VAU VAU mater

Ma znate šta ću ja vam reć? Ko prvo, da nije sve tako crno jer su ZIDOVI uvijek bijeli. Jel to jasno? Ajmo dalje: Ne treba se pilat jer je život super. Ne, život je UVIJEK super i JA ću biti ta koja će odrediti dal ću plakati ili se smijati. Jer mogu sve sagledati s neke druge strane, jer sve na svijetu ima dvije strane. Dobru i lošu, ravnu i strmu, duboku i plitku, visoku i nisku….Sve ima pozitivan i negativan smjer, š ane? Ja se okrećem pozitivnom ! ! ! ! a Sad dosta trabunjanja o filozofiji kad vam moram reći da sam u subotu (i prošlu i ovu )bila u Uljaniku i da nam je bilo prezakon ko i uvijek…

…___---===ŠkOOOla===---___...

U školi sve po starom, naravno tropa teška jebote nema nam razrednice ali veselit će se kad dođe i pogleda u dnevnik (lol) Najebat ćemo ko majke jer smo puni neopravdanih, različitih opomena i ukora i gluposti…Upisani smo nekih 200 puta sigurno a sad čujem da nam čitaju blogove. Pa šta? Ša se svi žeste oko toga? Dala si stranicu na internetu, može je pogledati ko god oće jebote! Al da su spaljeni, to jesu. Naši profesori su za šiknut u smeće i to ono smeće koje ne ide na reciklažu nego direkt na deponij. Ne bi bila mirna dok ih ne zapale sve. Ful sam se pogoršala i nikako ne volim drugu klupu u koju me sad premještaju. Oću nazad u svoje «carstvo» tamo na kraju učionice u vukojebini. =)

…___---===SuBoootA===---___...

Prije dvije subote ljudi si slavili rođendan na Kaštanjeru i dopalili smo nakon Uljanika. Moram priznati da mi je ta subota ostala u dosta dobrom sječanju, mada se nije dogodilo niš fancy…. Možda je moglo ali nije… Znam samo da mi je bilo lijepo… A ovu sad subotu smo slavili dan žena =) Nismo znali razlog opijanja pa smo ljepo stavili dan Žena. Nismo se baš urakoli.. Ali Tea je plakala cijelu večer na mz – u .. Nastalo je cijelo sranje jebote… Glavno da smo se mi izđuskali i sve.. Ne da mi se više pisat, ae pozz vas svih i jako volim… KiSSsssSss!!!

Ekipo===> 7 nAjBoljih POzicija ZA sPavAt!


====>Image Hosted by ImageShack.us

====>Image Hosted by ImageShack.us

====>Image Hosted by ImageShack.us

====>Image Hosted by ImageShack.us

====>Image Hosted by ImageShack.us

====>Image Hosted by ImageShack.us

====>Image Hosted by ImageShack.us
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHa

- 07:24 - comment bitch!! =) (177) - luzeriii.... - bež ća

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Allora, people, here comes the PRINCESS of Magic!!!! Love 4ever, sexy magic girl...xxx

  • Free Web Site Counters
    Free Web Site Counters

    myspace

    Stuff for your blog!

    Đu$kaJ B@By, ĐUuuuuuuSkaaj!!!!myspace

    Stuff for your blog!



    Aloo ekipo my name is:::::::: ...;::L@Na:;....
    Kuiš JA IMAM NOVI BLOG pa tako izvolte da čitate:

    MOje veličanstvo Ja ide u 8. razred u školu VIDIKOVAC
    Tamo umirem svaki dan ali jebiga, nikako da umrem!!!

    Već spomenuto veličanstvo Ja obožava svoje drugare pa zato
    ZeKky, H@nU, N!nu, Al!cU, Malu H@nU, Merimu, Martinu, Brlju, Nitu, Marinu, i ostale također možete zvat Veličanstvenima!!!
    I moja draga dječica od 14 do 17 godina s kojom idem van: Sanjin, Peho, Micko, Šaban, Jefta, Edwin, Karla, Kikija, Schmmmekya, Dado, Chunky, David, Paćo... SVIMA KISSETINA!!!!

    I još nekog moohohohohohohoram pozdravit! M.T.P. JE ZAKON! Bičak, Deni, Valdi, Elka, NOky, Marina, Mala Hana - - - - - - - - - - Idemo!!! :) Legende!

    I najdraži: Raić i Dudo, my BUrazi: !!!!!!
    Ja sad pozdravljam i Valdebek city, ekipu iz razreda i tako.... tako....

    Pa Sad Kad Sam Vam SvIh nabrojala: Ja Live inda Pula!!!!! Na svijet me Nije donijela ptica roda NeGo ptica ŠeVa, I to 23.07.1991!!!! Ja SaM LAAAAAAAAAAV!!!!!!!!!!!myspace

    Stuff for your blog!


    myspace

    Stuff for your blog!


    myspace

    Stuff for your blog!









Linkovi