Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Valentinovo.... For me... No no no no no no no no no!!! - ...=)...Hellouuuuu???? Kaj TI BriJEš, NoGe iLi kAj? GlaAvU????...=)... - Blog.hr

...=)...Hellouuuuu???? Kaj TI BriJEš, NoGe iLi kAj? GlaAvU????...=)...

subota, 11.02.2006.

Valentinovo.... For me... No no no no no no no no no!!!

Sama... sama... sama... sama.. sama.... Zašto mi to odzvanja u glavi? Zašto mi se čini da svi imaju nekoga ko ih voli a samo ja ne... Samo ja sama u samom samcatom svijetu.... Baš je čarobno biti u ovom svijetu.. Imaš sve, a imaš osjećaj kao da nemaš ništa, jer nemaš nekoga koga voliš kao što on voli tebe... Anđeli ljubavi ni ove godine mi nisu raširili krila ali ne mogu shvatiti što ustvari znači : "imati sreće".... Ma ne znam... Ne želim Valentinovo... Volim ga ali ga ne želim...


myspace layouts


- 15:28 - comment bitch!! =) (0) - luzeriii.... - bež ća

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Allora, people, here comes the PRINCESS of Magic!!!! Love 4ever, sexy magic girl...xxx

  • Free Web Site Counters
    Free Web Site Counters

    myspace

    Stuff for your blog!

    Đu$kaJ B@By, ĐUuuuuuuSkaaj!!!!myspace

    Stuff for your blog!



    Aloo ekipo my name is:::::::: ...;::L@Na:;....
    Kuiš JA IMAM NOVI BLOG pa tako izvolte da čitate:

    MOje veličanstvo Ja ide u 8. razred u školu VIDIKOVAC
    Tamo umirem svaki dan ali jebiga, nikako da umrem!!!

    Već spomenuto veličanstvo Ja obožava svoje drugare pa zato
    ZeKky, H@nU, N!nu, Al!cU, Malu H@nU, Merimu, Martinu, Brlju, Nitu, Marinu, i ostale također možete zvat Veličanstvenima!!!
    I moja draga dječica od 14 do 17 godina s kojom idem van: Sanjin, Peho, Micko, Šaban, Jefta, Edwin, Karla, Kikija, Schmmmekya, Dado, Chunky, David, Paćo... SVIMA KISSETINA!!!!

    I još nekog moohohohohohohoram pozdravit! M.T.P. JE ZAKON! Bičak, Deni, Valdi, Elka, NOky, Marina, Mala Hana - - - - - - - - - - Idemo!!! :) Legende!

    I najdraži: Raić i Dudo, my BUrazi: !!!!!!
    Ja sad pozdravljam i Valdebek city, ekipu iz razreda i tako.... tako....

    Pa Sad Kad Sam Vam SvIh nabrojala: Ja Live inda Pula!!!!! Na svijet me Nije donijela ptica roda NeGo ptica ŠeVa, I to 23.07.1991!!!! Ja SaM LAAAAAAAAAAV!!!!!!!!!!!myspace

    Stuff for your blog!


    myspace

    Stuff for your blog!


    myspace

    Stuff for your blog!









Linkovi