Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Roko je legenda, a legenda NIKAD NE UMIRE! - ...=)...Hellouuuuu???? Kaj TI BriJEš, NoGe iLi kAj? GlaAvU????...=)... - Blog.hr

...=)...Hellouuuuu???? Kaj TI BriJEš, NoGe iLi kAj? GlaAvU????...=)...

petak, 03.02.2006.

Roko je legenda, a legenda NIKAD NE UMIRE!

Toliko sam plakala… Toliko smo plakali…. Ali naše kristalne suze ga neće vratiti, koliko god bile dijamantne i čiste i prozirne, tužne….. Roko je otišao… preskočio je svoje granice, uplovio tamo gdje lijepo i gdje ga ne boli…. Sa zlatnim satom će nas gledati od gore… O Bože….. Image Hosted by ImageShack.usNajkraće što mogu: brat moje najslađe vrckave Dore zauvijek je zaklopio svoje oči u utorak, od prokletog tumora na mozgu, dan prije svog 18. rođendana… Zamislite, onog Svetog 18. rođendana kojeg svi sanjamo kao dan kada krećemo u život, kao dan kad sam sama i slobodna! Pokopali smo ga u četvrtak, izgledao je kao da spava, kao da će se probuditi… A joj, mala moja Dorice, mi smo ovdje zauvijek za tebe… To smo dokazali time što smo SVI došli na pogreb, svi smo skupa plakali, svi smo se sjećali njegovih riječi, njega….Ali to tako nije fer, zašto se to dogodi Dori, koja je tako vesela, slatka, ma sve najbolje! Bog štiti pijance i budale, to je potpuna istina, ali Roko je bio legenda, a legenda NIKAD NE UMIRE!
Neka počiva u miru, neka nas gleda od gore, neka ne dopusti da se ovo što se njemu dogodilo dogodi nekom drugom tako dobrom……
myspace

Stuff for your blog!

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Allora, people, here comes the PRINCESS of Magic!!!! Love 4ever, sexy magic girl...xxx

  • Free Web Site Counters
    Free Web Site Counters

    myspace

    Stuff for your blog!

    Đu$kaJ B@By, ĐUuuuuuuSkaaj!!!!myspace

    Stuff for your blog!



    Aloo ekipo my name is:::::::: ...;::L@Na:;....
    Kuiš JA IMAM NOVI BLOG pa tako izvolte da čitate:

    MOje veličanstvo Ja ide u 8. razred u školu VIDIKOVAC
    Tamo umirem svaki dan ali jebiga, nikako da umrem!!!

    Već spomenuto veličanstvo Ja obožava svoje drugare pa zato
    ZeKky, H@nU, N!nu, Al!cU, Malu H@nU, Merimu, Martinu, Brlju, Nitu, Marinu, i ostale također možete zvat Veličanstvenima!!!
    I moja draga dječica od 14 do 17 godina s kojom idem van: Sanjin, Peho, Micko, Šaban, Jefta, Edwin, Karla, Kikija, Schmmmekya, Dado, Chunky, David, Paćo... SVIMA KISSETINA!!!!

    I još nekog moohohohohohohoram pozdravit! M.T.P. JE ZAKON! Bičak, Deni, Valdi, Elka, NOky, Marina, Mala Hana - - - - - - - - - - Idemo!!! :) Legende!

    I najdraži: Raić i Dudo, my BUrazi: !!!!!!
    Ja sad pozdravljam i Valdebek city, ekipu iz razreda i tako.... tako....

    Pa Sad Kad Sam Vam SvIh nabrojala: Ja Live inda Pula!!!!! Na svijet me Nije donijela ptica roda NeGo ptica ŠeVa, I to 23.07.1991!!!! Ja SaM LAAAAAAAAAAV!!!!!!!!!!!myspace

    Stuff for your blog!


    myspace

    Stuff for your blog!


    myspace

    Stuff for your blog!









Linkovi