Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us ...=)...Hellouuuuu???? Kaj TI BriJEš, NoGe iLi kAj? GlaAvU????...=)... - Blog.hr

...=)...Hellouuuuu???? Kaj TI BriJEš, NoGe iLi kAj? GlaAvU????...=)...

petak, 27.01.2006.

Opet ona fucking sranja s dečkima!!!!! Jebo im pas mater kuiš ovo ono FAKAT stvarno su zabrijali svi od reda! Ja ne znam majke mi ša oni misle, čime? Onim u gaćama, čime se hvale? A kladim se da nisu u životu ni izdrkali kako treba! Sve je prokleto isfuravanje! Ja imam tu igru, ovu igru, ja sam napuhao kondom, ja sam rekao profesorici da je glupa, ja sam faca, kuiš ovo ono GLEDAJTE, JA SAM FACA! Daaa, ja sam faca jer pljujem po podu! Ma molim te,kaj ti briješ, noge ili kaj, glavu???? Jebote totalno su umišljeni! Tamo pričaju o nekom sexu vamte tamte a nemaju muda normalno se ponašat prema ribama da ne bi ispali ne znam kakvi pederi, ne znam kakve gejčine i te gluposti. Ma briši! Nek se ljepo pa polako spuste na zemlju , pa nek se makar ovdje igraju autićima! Brm, brm, vidi imam Ferraria, wooooooooow!!!!! Ma kompa, smiješni ste! Možda pred dečkima jesi fraer, ali u očima cura padaš samo što dublje moeš. Ae dečki čitajte ovo!!!! Možda dopre do vašeg jadnog ptičjeg mozga veličine nenapuhanog kondoma (šta ću cure, ali moram se koristit izrazima koje i oni razumiju) da mi cure volimo! Volimo vas bez obzira na sve, obožavamo vas i zato imamo osjećaj da vas gubimo… Samo malo više respect, dečki! PA daj razmisli kad si zadnji put dao curi iskrenu pohvalu da ima ljepu, ne znam, frizuru ili tako neš? Jeste li ikada prijateljski rekli curi da je ljepa? Jeste kurac! Ma ae ohladit ću se ja, al samo da znate, vi dečki ste : arogantni umišljeni majmUnski glupavi šnjofasti slinavi DIKOBRAZI !!!! !!!!! !!!!!!

- 21:43 - comment bitch!! =) (150) - luzeriii.... - bež ća

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Allora, people, here comes the PRINCESS of Magic!!!! Love 4ever, sexy magic girl...xxx

  • Free Web Site Counters
    Free Web Site Counters

    myspace

    Stuff for your blog!

    Đu$kaJ B@By, ĐUuuuuuuSkaaj!!!!myspace

    Stuff for your blog!



    Aloo ekipo my name is:::::::: ...;::L@Na:;....
    Kuiš JA IMAM NOVI BLOG pa tako izvolte da čitate:

    MOje veličanstvo Ja ide u 8. razred u školu VIDIKOVAC
    Tamo umirem svaki dan ali jebiga, nikako da umrem!!!

    Već spomenuto veličanstvo Ja obožava svoje drugare pa zato
    ZeKky, H@nU, N!nu, Al!cU, Malu H@nU, Merimu, Martinu, Brlju, Nitu, Marinu, i ostale također možete zvat Veličanstvenima!!!
    I moja draga dječica od 14 do 17 godina s kojom idem van: Sanjin, Peho, Micko, Šaban, Jefta, Edwin, Karla, Kikija, Schmmmekya, Dado, Chunky, David, Paćo... SVIMA KISSETINA!!!!

    I još nekog moohohohohohohoram pozdravit! M.T.P. JE ZAKON! Bičak, Deni, Valdi, Elka, NOky, Marina, Mala Hana - - - - - - - - - - Idemo!!! :) Legende!

    I najdraži: Raić i Dudo, my BUrazi: !!!!!!
    Ja sad pozdravljam i Valdebek city, ekipu iz razreda i tako.... tako....

    Pa Sad Kad Sam Vam SvIh nabrojala: Ja Live inda Pula!!!!! Na svijet me Nije donijela ptica roda NeGo ptica ŠeVa, I to 23.07.1991!!!! Ja SaM LAAAAAAAAAAV!!!!!!!!!!!myspace

    Stuff for your blog!


    myspace

    Stuff for your blog!


    myspace

    Stuff for your blog!









Linkovi