×O meni×

Ime:Iva
Prezime:Nije važno
Rođena:3.7.1997
Malo o izgledu:
-visoka:142
-teška:39kg
-smeđa kosa
-a i oči
Naj boje:
-plava
-zelena
-bordo
Naj mjesto:
-wcrofl
Volim:
- mačiće mog mačka
-svoje prijatelje
-čokoladu
-sladoled
-pizzu
-obitelj
-muziku
-svog lijenog mačkakiss
-svoj bogichthumbup
-džeparacgreedy
Ne volim:
-bahate i umišljene ljude
-školu(nije baš da nevolim..)smijeh
-Loše ocjene
-Jednog mačka zbog kojeg je moj završio na šivanju
-Blitvu
-Palentu
-Naj grupa:The wreckers
-Naj pjesma:The good kind,Stay still ,look pretty
-Moja msn adresa:
Image Hosted by ImageShack.us
iva_vatra_ziva@hotmail.com


×Ostalo×

Vic o Jurici i naočalama:

Dođe Jurica iz škole i tata ga pita:
-Jurice,zašto nosiš naočale?
Jurica mu odgovori:
-Pa,znaš tata...
Već dugo nisam vidio džeparac...


< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


..kOmEnTaRi: JeP/nOp..

×Opis bloga×

.........Na ovom blogu ću pisati o svemu(Mom životu,prijateljima,blogu,životinjama,i događanjima u svome životu).......

×Moji linkovi×

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
..ako želite staviti pisme na blog...
...moj voljeni youtube!...
...ako želite staviti slike na blog...


.......................FRIENDS WITH BENEFIT!^.^...............


..Matko..
...Kiki..
..Ljubiteljica pasa=)..
..Vee..
..Nii..
..Berny..
..Moja sestra..
..Odlična stranica,obvezno posjetiti,nećete moći vjerovati što ćete vidjeti!!



Evo malo blogova s dizajnovima i bannerima koje sam posjetila..

..Lajka dizajnovi..
...Katini dizajnovi..
...Antonyjini dizajnovi...
..Martinini dizajnovi...
..Gadurini dizajnovi..
...Simpa dizajnovi..
..Innini dizajnovi..
..Helly dizajnovi..
..Lelini banneri..

.............Moj banner:

Image Hosted by ImageShack.us




Moj blog s bannerima:
Image Hosted by ImageShack.us


............Adrese stranica sa kojih skidam animee......

..Anime Corner..
..Reality Lapse..

..To bi bilo to od mojih linkova:P..........

utorak, 10.07.2007.

×Back again,but with the new design!^.^×

Evo me ljudi,s novim dizajnom!Pretražila sam sve blogove s dizajnovima i nigdje pravog!!Tako je uvijek bilo..Malo sam uredila blog(napokon sam dobila vremena jer imam upalu mišića,no o tome ću vam pričati poslije}!Između uređivanja,imala sam problema s šifrom,prominila sam je i onda mi nije valjala i sve moguće sam probala,i ništa!!Skroz san se iživcirala i onda sam našla neki link i klikla na njega pa mi je ušlo tu,za pisat novi post..Sad sam se već malo smirila..A i sad moram tu poraditi za avatar u gimpu,a ja tu ništa ne razumin!!Sve je nekako wird!XD..No ,nema frke ,tata mi je tu ,pa će on to meni,samo što je gimp instaliran samo u sestrinom proglamu,a ja joj neznan šifru!T_T..Nego,dobila sam upalu mišića i sad me sve boli!!Jedva se mičem,hvala bogu da mogu uopće napisati post!!Danas smo trebali ja ,moja rodica ,kuma i kumina kćer ići u Kali,ali je ružno vrime pa nismo mogli..(ionako ja ne bi mogla zbog te upale)Idem ja sad poraditi na tom avataru,nadam se da vam se sviđa blog,pozz svima,a posebno sestrinoj prijateljici Klari koja sutra putuje u Houston¨!!!kiss



| ..rAzGiBaJ pRsTe.. (121) | ..tRoŠi BoJu.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.