×O meni×

Ime:Iva
Prezime:Nije važno
Rođena:3.7.1997
Malo o izgledu:
-visoka:142
-teška:39kg
-smeđa kosa
-a i oči
Naj boje:
-plava
-zelena
-bordo
Naj mjesto:
-wcrofl
Volim:
- mačiće mog mačka
-svoje prijatelje
-čokoladu
-sladoled
-pizzu
-obitelj
-muziku
-svog lijenog mačkakiss
-svoj bogichthumbup
-džeparacgreedy
Ne volim:
-bahate i umišljene ljude
-školu(nije baš da nevolim..)smijeh
-Loše ocjene
-Jednog mačka zbog kojeg je moj završio na šivanju
-Blitvu
-Palentu
-Naj grupa:The wreckers
-Naj pjesma:The good kind,Stay still ,look pretty
-Moja msn adresa:
Image Hosted by ImageShack.us
iva_vatra_ziva@hotmail.com


×Ostalo×

Vic o Jurici i naočalama:

Dođe Jurica iz škole i tata ga pita:
-Jurice,zašto nosiš naočale?
Jurica mu odgovori:
-Pa,znaš tata...
Već dugo nisam vidio džeparac...


  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


..kOmEnTaRi: JeP/nOp..

×Opis bloga×

.........Na ovom blogu ću pisati o svemu(Mom životu,prijateljima,blogu,životinjama,i događanjima u svome životu).......

×Moji linkovi×

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
..ako želite staviti pisme na blog...
...moj voljeni youtube!...
...ako želite staviti slike na blog...


.......................FRIENDS WITH BENEFIT!^.^...............


..Matko..
...Kiki..
..Ljubiteljica pasa=)..
..Vee..
..Nii..
..Berny..
..Moja sestra..
..Odlična stranica,obvezno posjetiti,nećete moći vjerovati što ćete vidjeti!!



Evo malo blogova s dizajnovima i bannerima koje sam posjetila..

..Lajka dizajnovi..
...Katini dizajnovi..
...Antonyjini dizajnovi...
..Martinini dizajnovi...
..Gadurini dizajnovi..
...Simpa dizajnovi..
..Innini dizajnovi..
..Helly dizajnovi..
..Lelini banneri..

.............Moj banner:

Image Hosted by ImageShack.us




Moj blog s bannerima:
Image Hosted by ImageShack.us


............Adrese stranica sa kojih skidam animee......

..Anime Corner..
..Reality Lapse..

..To bi bilo to od mojih linkova:P..........

srijeda, 27.06.2007.

×Izgubljen u kompjuteru..×

Evo,ljudi ,napisala sam post,uredila ga i klikla na objavi i onda mi se pojavio neki glupi ERROR i post mi se obrisao!!A bio je vrlooo dug,pa mi se ne da ponovno ga pisati !Izgubljen je u kompjuteru(rofl)i nezna se kada će se naći!!!!!!!headbang..Bar sam vas poštedjela čitanja ..deadNo,ok..Inače,post je bio o školi i nedostatku prijatelja(čujete mene,nedostatkurofl).Sad idem na kupanje,P.S.Posjetite moju mahericu!!rofl:Njen prvi blog,I drugi..(ako joj je to još blog)wave



| ..rAzGiBaJ pRsTe.. (10) | ..tRoŠi BoJu.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.