I always believed in words you said to me...And I always thought that they were true cause mine were always true for you...

petak, 08.12.2006.

Dosadaaaa....

Dosada dosada i samo dosada ...ova dva dana samo lezim i gledam filmove i serije i malo na msn..uzass.bangburninmad...al super bar u skolu ne idem...danas nis posebno nije bilo...zvao me je marko jutros da vidi kako sam kak mi je noga i to..pa smo pricali bas mi drago sto je nazvao....pricala sam s jovom...duga ga nisam vidjela od kako se odselio...pa smo pricali bezze...i onda on u skolu trebo ici...winkwink..on hoda s anjom bas su mi slatki zajedno...smijeh...pokusavala sam danas instalirat neki program za slike nes al nisam uspjela...al nema vezze...suzana mi je poslala pjesmu od ane nikolic drammmaaa jethumbupwink....evo vam dio pjesme:

Ako si jos lep dodi i zavedi me
ako si i dalje sam ti povedi me
ako si sa njom svoj zavjet pogazi
samo srecan mi ti nedolazi.. thumbupcerekcerek

pjesma je super...mada ja nes bas i neslusam narodnjake al eto....ova je dobra pjesmapartysmokin
nemogu vani ic i to mi je uzasssheadbangbang ubit cu se u kuci....al nagovorila sam svoje da idem u split sutra .....vidjet cu se s nives...kulić....javim vam kak je bilo...smijehhrvatska
to je to....neda mi se vise pisat i noga me boli...odo vam ja...vidimo se ba....hehe..winkwinkwink.......wavemahwavezujozijev

- 19:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #