I always believed in words you said to me...And I always thought that they were true cause mine were always true for you...

četvrtak, 07.12.2006.

kulić day...

Ola svima....danas je bilo super...mislim da mi je super...isla sam na onu operaciju..i bilo je dobro nije boljelo sto je najvaznije...thumbup...doktori su super...cerekcerek....morala sam cijeli dan lezati i lezati..al super nisam isla u skolu...a danas je grozan dan bio...Iz tehnickog krava je podijelila jedinice cijelom razredu!!puknucupuknucu...nije dobra zenska nikako...kad me pitala dala mi grlo od sijalice pa da joj ko objasnim gdje sta ide...mos si mislit...burninmad mrzim jeeeee!!!!!!....i dala mi je 3...i sad mi nece bit pet tehnicko...puknucu.....al nema vezze haj....pricala sam danas s riccardom bezze....oko operacije...pito kak je proslo i tako....nedostaju mi punooo jedva cekam sljedece ljeto da se vidimo...oni sutra neidu u skolu neki praznik u italiji...super njima!!....zujo....kupila sam od justina cd....super jeeee...obozavam ga...mislim justina....a i cd...u subotu idem u split u shoping s svojima...pa cu i do rodice otic...kulić...eto to bi vam bilo sve za danas.....ostavljajte komentare....thanks...i pavlovicka decko ti je za petice..!!!!! cuvaj ga dobrowinkwink......byeeeemahwavemah

- 17:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #