< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

about my...

IMA:Ivana (valjda) sretan
PREZIME:zar je važnosretan
NA SVIJET SAM DOŠLA:13.06.1996.sretan
VOLIM:njega, zmije, dofus, ljenčarenje,rukomet...sretan
NE VOLIM:školu, učitelje, ulizice...sretan
NADIMCI:Goga, Vana, Ifanasretan
ICQ:374-388-398
MSN:ivana_goga_12@hotmail.comsretan
DOFUS NADIMCI:GogaCro, reddivel-cat, Lion-Kickersretan
GODINA:12 :-(sretan
SLUŠAM:Metal, rock i pop
NAJ GRUPA:system of a down

BLOGOVIKOJE MORATE POSJETITI:

LANA, MATEJA, ANITA I VANESA

FERDO

SONJA

PETRA

ANJA

LUCIJA

ALANA

OGGZ

MOJE NAJ PJESME:

Boomp3.com
Boomp3.com
Boomp3.com
Boomp3.com
Boomp3.com
Boomp3.com
Boomp3.com
Boomp3.com
Boomp3.com
Boomp3.com
Boomp3.com
Boomp3.com

malo slikica

PETRA

Image Hosted by ImageShack.us


PATRE, ANJA I SONJA

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


LEO I ANTO

Image Hosted by ImageShack.us


ANJUŠKA

Image Hosted by ImageShack.us


FERDO S ŽVAKAČAMA



OGGZ

Image Hosted by ImageShack.us


DZO

Image Hosted by ImageShack.us

nekaj o meni...

IME:Ivana
PREZIME:joj..zaboravila sam
IZ PAKLA SAM IZAŠLA:13.06.1996.
HOROSKOP:blizanac(neznam s kim)
MJESTO:Đurđevac
BOJA KOSE:smeđa
BOJA OČIJU:smeđa
STIL ODJEVANJA:sve što je u modi



ljubavne...slike...



Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us




MALO NEKIH DOBRIH BLOGOVA KOJE MORATE POSJETITI


LUCIJA

ALANA

VANESA

MOJ DRUGI BLOG


srijeda, 08.10.2008.

XD

wavewavewaveej ljudiwavewavewavestigla i ja!!! nisam pisala novi post jer nisam imala inspiracije ni nije mi se dalo!!! a ni sad mi se eda...ali ipak ga pišem!!!thumbupthumbupthumbup došla je škola i imam jekooo malooo vremena za uživanciju a kad imam onda je to uglavnom oko pola noći kad ispijam colu i gledam MAX Tv ili DVD-ove!!! dobili smo novu trenericu na rukometu crycrycrycrycry
užasno je groznaburninmadburninmadburninmadburninmad
e da i jučar smo dobili nove trenirke (također su grozne) al šta se može!!!
al ima i dobrih vijesti (pa jel to moeekeekeek) na dofusu sam sam digla lvle na 48, 32, 32 i 33!!! he he i upoznala neke zanimljive ljude na dofusu (i malo se svađala) smijehsmijehsmijehsmijeh
i napokon dobila MAX TV pa sad mogu gledat MTV po cijele dane naughtynaughtynaughtynaughty i mogu reč da sam počela slušat metal!!!smokinsmokinsmokinsmokinsmokin ali i da sam se vratila na rock i pop!!! učitelji/mučitelji nas još muće headbangheadbangheadbang a starci mi nedaju da idem na igralište ČAK NI DO 8 a prije sam mogla čak nekad biti i do 11 sati bit na igračištu!!!puknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucu
stavit ču vam jednu pjesmicu ali dok otkrijem kak joj je ime!!!finofinofinofino
idem ja sad i očekujem PUNOOO PUNOOO KOMENTARA !!! POZZ...

Boomp3.com

- 18:13 - Komentari (42) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.