Chapter 0 - Hannah Ria Hecox - Blog.hr
13.12.2008.
Chapter 0
Dragi moji, započeh još jednu valjda uspješnu priču. Ali sada nisam ni u Ravenclawu, Gryffindoru ni Hufflepuffu. Sad sam u Slytherinu. Tko bi to rekao za mene...ha? Čitam sve koji mi komaju. Nastojat ću pisat što više mogu. Vajda bar jednom na mjesec. Prtimam u likove. Ali nemorate imat blog niti hpff blog. Za više informacija pogledajte u box, please. I velike isprike SPECIAL DESIGNU jer nisam javila da sam uzela dizz. Zato svima preporučujem ove(klik here) dizajnove i avatare. Jedan veliki hug, kiss i smile od vaše Hanne.
17:41 - Izjasni se. ( 15 ) Print - Lumos and Nox

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Malo više o meni:
Pohađam 5. godinu u školi magije i čarolija-Hogwarts u domu Slytherinu. Imam 15 godina. Imam dečka Alasotra Moodya. Najdraži predmet mi je Travarstvo i Čaorlije. Najmrži Astronomija. Nick mi je Hani ili Ria.
Me:




Likovi:

Samantha Snape
Slytherin
5.godina




Kitty Stringini
Ravenclaw
5. godina



Petra Love
Gryffindor
2. godina



Christina Nella McCartney
Ravenclaw
5.godina



Primam u likove. Ako se želite učlaniti, napišite svoje ime, prezime, dom i godinu na kojoj ste.



Hpff blogovi:



Ostali blogovi:
...SpeciaL DesigN...
us5-4 ever


***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

Smrt je kobna za život.
Smrt je samo prelazak na drugi svijet.
Smrt je ponovno rođenje.
Smrt je kazna.
Smrt nije onakva kakvu je zamišljate.
Smrt je oružje.
Smrt je ucjena.
Smrt je život.
Smrt je neprijatelj.
Smrt živi.
Smrt je božanstvena.
Smrt je stvorena od strane vraga.
Smrt je nepobjediva.
Smrt vlada.
Smrt je žensko.
Smrt je partnerica životu.
Smrt je crna.
Smrt je vrag.
Smrt je nezaustavljiva.
Smrt uzima svakoga.
Smrt je Bog.
Smrt je drugo stanje.
Smrt je dio života.
Image and video hosting by TinyPic



Ova cura koja ovo piše...
Zove se Sara
Ide u osnovnu školu
Živi u primorskom zavičaju
Ima (tu bi trebale doći dvije znamenke) godina.
Polu je emowka.

credits
- Dizajn: SpeciaL DesigN - Kostur: duckdz. -