četvrtak, 01.03.2007.

NOVI POČETAK

Došlo je neko novo vrijeme za mene.
Sve se je okrenulo u trenu. A dan je tako lijep i dobar bio.
Otišla sam od doma. Neke riječi su izrečene... nema povratka i samo sam spakirala torbe i otišla.
A bolilo je. Dok sam odlazila od doma osjećala sam kako mi suze klize niz lice. Ali više ne... isplakala sam što sam imala. Još jedno poglavlje je završeno.
Sad sam kod Mimi. Da nemam tu osobu pored sebe bila bi izgubljena u potpunosti.
U glavi mi je totalna zbrka i kaos... toliko toga imam za reći a ne znam kako da to napišem... da bilo šta od ovoga što želim reći ima smisla.
Radi gluposti... moj život sada ide novim tokom. Jedna riječ, jedan pogled... bio mi je dovoljan da znam da više ne pripadam tamo. I otišla sam.
I noćas ne spavam u svom krevetu... nemam ni svoj jastuk.
Tužna sam... znam da je trenutno pored mene osoba koja me voli i sve će napraviti za mene ali osjećam ogromnu prazninu.

| 01:08 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>