nedjelja, 31.12.2006.

ETO TI GA NA!!!

Nešto nemam inspiracije... bolje sam, puno bolje. Pa ne znam o čemu da vam pišem.
Ali ja sam bolje... o da...
Neki dan sam gledala neki filmić i jedna rečenica mi je ostala u glavi... znate kako to biva... ništa misaono i preveliko... ali tu je negdje a glasi ovako.
" Ljubav se preboli za dva mjeseca...
... velika ljubav se preboli za dvije godine...
... a ogromna ljubav ti promijeni život!!! "

I zbilja, prošla su dva i pol mjeseca od prekida, ja sam jebeno dobro. Ne uvjeravam sebe i ljude oko sebe da je to tako, nego se ja osjećam jako dobro. Čak me je bilo i strah da je prebrzo, da nije dosta vremena prošlo... ali neću razbijati glavu sa tim... jel sam dobro. I bit ću još i bolje. Mogu reći da sam ga prebolila. HA!!!
Znam da će biti trenutaka kad će me opet nešto podsjetiti na njega, kad ću se sjetiti i lijepih i malo manje lijepih trenutaka jel ipak sam ga voljela i bit će prisutan tu negdje, barem još neko vrijeme. I da kad mi dođe onih " loših 5 minuta " vjerovatno ću sjesti i napisati post, ali davno je iza mene ono vrijeme kada je tih istih 5 minuta trajalo 24 sata dnevno.
Bilo je loše i bolilo je... ali iznenadila sam samu sebe kako mi je malo vremena trebalo ( ili to i nije tako malo vremena??? ), i još jednom kažem da sam ga voljela, iza toga stojim, ali sve mi se čini da ni moja ljubav prema njemu nije bila tako velika kako sam onda mislila.

| 01:33 | Komentari (20) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>