nedjelja, 17.12.2006.

RUŽIČASTO PREDIVNA!!!

Kako je bilo?
E, pa ljudi moji.... bilo je i više nego dobro. Nadmašila je sva moja očekivanja.
Alecia Beth Moore aka PINK došla je i u Zagreb promovirajući svoj četvrti album " I' m not dead ".
I da, oduševila me je. Koncert je počeo točno u 20: 00 h kako je bilo i zakazano. Iznenadila me je na toj točnosti, nisam mislila da će na vrijeme početi. Koncert je bio održan u dvorani Dražena Petrovića i dok sve pohvale idu njoj moram se osvrnuti i reći da to nije nikako prostor u kojem bi svijetske zvijezde poput nje trebale održavati koncetre. Dakle, prostor je potpuno neadekvatan. Prvotno je trebala nastupati u Domu sportova ali taj prostor je zauzet ( zbog nogometnog prvenstva, ako se ne varam ). I premda je i u dvorani Dražena Petrovića napravila pravi show ipak je morala odustati od nekih akrobacija koje izvodi na drugim koncertima u drugim gradovima, koji naravno imaju dvorane za takve događaje. Tako da sam ostala uskraćena za fenomenalni light show, famozni ulazak motorom na pozornicu jel ovdje to zbilja nije bilo moguće. I ona sama je izrazila žaljenje radi toga jel je prvi puta nastupala pred našom publikom i htjela se je predstaviti u punom izdanju. Ali ona nije razočarala, mi smo na to navikli, ako ne zeznu izvođači kriva je organizacija tj. u ovom slučaju nedostatak adekvatnog prostora za ovakva i sl. događanja.
Vratimo se mi na koncert... svirala je punih sat i pol. Premalo!!! Jel je tako brzo prošlo. Dvorana je bila puna, mogao se je još koji čovjek progurati i stati, ali zadovoljavajuće. Koncert je započela sa odličnom " 'Cuz I can " koja se nalazi na novom albumu. Nakon završetka pjesme zahvalila se i to na hrvatskom. Publika je naravno podivljala od ushićenja. I zatim nije mogla prestati izgovarati " hvala ", bilo joj je jako fora. I naravno, da je upitala kako kažemo " shit ".
Ja sam svoju stvar " Dear Mr. President " dobila, a izvela ju je na barskoj stolici u dugoj bijeloj haljini i na licu joj se vidjelo da joj je teško dok ju pjeva. A zatim je rekla, da kad se vrati u Ameriku i sretne svoga predsjednika te joj ovaj kaže da je " bitch " samo će mu reći " hvala " jel joj jebeno zvuči, pa nek si on misli.
Naravno da je izvela i " Stupid girls " sa perikom na glavi i u fensi - šmensi kaputiću, a na pozornicu su ušetale i plesačice sa vidno povećanim grudima i iritantno glupog ponašanja, dok ih Pink sprda i spušta na zemlju, a sa druge strane one su toliko glupe da to ne mogu niti shvatiti.
Interesantno mi je to, što je i ona sama rekla u jednom intervjuu, da joj se niti jedna od poznatih starleta nije javila kada su spot i pjesma izašli i počeli se vrtiti na svim radio stanicama i televiziji.
Moram se osvrnuti i reći da je prekrasna, puna energije i uopće ne djeluje kao sadašnje zvijezde i zvijezdice. Vidi se da živi na zemlji i da je osoba od krvi i mesa, a to mi se jako sviđa. Ostavila je jako pozitivan dojam na mene. Prekrasna je i jako duhovita.
Istaknula je i kako se bavi za prava životinja a čak ste na ulazu mogli i potpisati peticiju za zaštitu životinja. A ona sama oštro kritizira Kraljevsku obitelj jer su ceremonijalne šubare kraljičine garde izrađene od kože kanadskoh crnih medvjeda te je odbila nastupati za princa Williama za njegov 21. rođendan kad je saznala da se bavi lovom.
Članica je PETE i naravno ovo su sitnice koje sam spomenula. Još je tu puno stvari za koje se zalaže i za što se bori.
A ona sam ima četiri psa i dva štakora.
A kaže slijedeće:
" Oduvijek sam osijećala da su životinje najčišće duše na svijetu. Ne varaju i ne skrivaju svoje osječaje i najodanija su stvorenja na Zemlji. Mi ljudi mislimo da smo pametniji - kakva šala. Trebali bismo znati o stvarnosti i ozbiljnosti veze između ljudi i životinja. "
Između brojinih presvlačenja i slatkhi topića, te lijepih haljina, koncert je otvorila u bajkerskom kompletu. To mi je bilo najbolje. Pokazala je i umijeće u plesanju. Mogu reći da zrači... to je jedna od tih osoba. Ima neku energiju.
A glasčinu kakvu žena ima... vau... da vam pamet stane.
Kraj koncerta je došao brzo, prebrzo. I premda sam se nadala, ali nisam iskreno očekivala da će i kod nas to izvoditi... jel gledala sam neke snimke koncerata i na kraju bi uvijek imala vratolomije koje su me fascinirale... a pa nije niti nas razočarala. Počela je " Get the paty started " i tri cure su se spustile na ljuljačkama u pink boji. Izvodile su vratolomije, prevrtale se... a zatim je i PINK uzela te iste ljuljačke i počela izvoditi razne akrobacije. Najbolje je bilo kad ju je zavezala oko noge i vrtila se jako brzo viseći naglavačke a ujedno pjevajući stihove navedene stvari. Publika je na ovaj dio koncerta pomahnitala. A gospodična sve to izvodi bez zaštitnih mreža i sl. stvari. Svaka čast!
A opet, šta očekivati od buntovnice koja je na njemačkom koncertu otišla u garderobu i spirsala bradavicu na opće zaprepaštenje vlastite majke.
Dojmovi me još uvijek drže, oduvijek sam ju voljela poslušati... ali sad sam ju baš zavoljela. Čak sam kupila plakat i objesila ga iznad kreveta. Hehe, ja, a u teen fazi nikad nisam imala postere po zidovima. Ali ovaj je baš za mene. Prekrasan je, nije šaren, ne vrište boje, dapače, crna prevladava.
A ja sada jedva čekam novu priliku da vidim uživo ovu curu iz Philadelphie, ali nažalost turneja po Europi je gotova za koji dan. I nadam se da će peti studijski album nadmašiti i ovaj aktualni jel svaki je sve bolji i bolji.

| 03:16 | Komentari (23) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>