srijeda, 15.11.2006.

MUŠKO - ŽENSKI ODNOSI

Ova potraga za poslom je nemoguća misija. Zbilja ne znam gdje da još gledam, gdje da tražim. Pročešljala sam plavi oglasnik, net, moj posao i sl. stranice. Bila na par razgovora. Sve je to tako... ma ne znam. Ništa obečavajuće. Već je mjesec i pol prošao da sam bez posla i ne mogu više. Želim raditi. Ne mogu doma bit više. Ako netko čuje nešto... pliz javite mi. Thanks
Baš sam pričala sa frendom. A ribica. Dakle moj best frend je zaljubljen. Do neki dan mi se jadao kako ne zna šta mu je, da je sa njom samo radi sexa i da mu popuni vrijeme ( no krasno reko ja ) i dobivam ja nedavno poruku: " sretan sam, mislim da sam zaljubljen! " hehe Neka je, zaslužio, znam kako je sad sretan i neka uživa.
I da, htjela sam samo reći ovo, kako ste vi muški čudne biljke. Tako smo mi malo pričali i on se meni skroz otvorio. Zna da meni može sve reći, ali to su tako lijepe rečenice bile, pune osjećaja. A da smo sa ostatkom ekipe, koji su btw. sve muški, nema šanse da bi tako pričao. Ili da je na solo samo sa jednim od njih. A svaki mi sa strane zna doć i malo počet pričat o nekim stavrima za koje ostatak ne smije ni čut. Jel, dečki o tome ne pričaju i ne smiju pokazati osjećaje pred muškim frendovima. hehe Vani ste svi face, a kad se vratite ženi, curi... kome već, manji ste od makovog zrna, puni nježnosti, topline, ljubavi i lijepih riječi za voljenu. A to je tak sa svakim valjda.
No dosta mog trekeljanja!
pozdrav




Tipicni macho muskarac ozeni tipicnu ljepoticu i nakon vjencanja objasnjava joj pravila:

- Dolazit cu doma kada hocu, i ako hocu, i u koje vrijeme hocu i ne ocekujem da se bunis.
Ocekujem odlicnu veceru na stolu osim ako ti javim da ne dolazim na veceru.
Odlazit cu u lov, u ribolov i na kartanje kada hocu sa svojim frendovima i da me nisi maltretirala zbog toga.
To su moja pravila.
Imas li komenatar?

Njegova ce mlada na to:

- Ne, sve mi to odgovara.
Samo da znas da ce u ovoj kuci svake veceri oko sedam biti seksa...bilo da si ti doma ili ne!

| 14:40 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>