utorak, 14.11.2006.

EH, TA VODKA ČUDA ČINI!

Sjedim za kompom, nešto bi pisala jel mi u zadnje vrijeme to baš paše. Lakše mi je kad misli izbacim iz glave ... ali nejde.
Vratila sam se doma nakon tri dana. Bilo je dobro. Cugalo se i zajebavalo. Okupile se nas par kokoški i naprvile mali dernek kod frendice u stanu. Moji prijatelji su baš divni i krasni. Čak i oni sa kojima se ne vidim prečesto jel nismo u mogućnosti. Svi znaju da mi je teško i baš su se trudili da mi bude super. I bilo je! Cugalo se, jako puno se cugalo. Mogu samo reći da se nikad, ali nikad nisam toliko napila. Vodka, naravno. Kaj bi ja drugo pila? I da, nakon što sam dio izbacila iz sebe nakon kojih četiri sata neprekidnog unosa vodke u sebe meni je došao kraj. Samo sam se izvalila na krevet i bila sam u polu - mrtvom stanju. Al mi je bilo jebeno. Samo se sjećam da sam se drugo jutro probudila i još sam uvijek bila pijana. Ali nakon skoro cijele litre vodke ( bez zajebancije ) to i nije tako čudno. Curke su tukle po bambusu i tek po malo vodke kad im je vinčeka ponestalo. Mislim da ju neću tako skoro piti... hm... ili barem do sljedećeg vikenda.
Ali moram priznati da paše ponekad ( ne prečesto ) sa ekipicom se nacugati, ali pošteno. Sve smo se nekako otvorile, sjećam se udijelile i par dobrih savjeta kojih se sad na pol sjećam ( ubiti ja se jako malo i sjećam od te večeri, pričali su mi ) , jebeno sam se opustila i barem na neko vrijeme zaboravila na Njega i kaj je najbolje spavala ko' klada. Trebalo mi je. Ali zato se i danas, u utorak popodne, oporavljam i nisam sva svoja.
Ako ih i ne liječi, barem malo pomaže u otklanjanju ljubavnih jadi i problema. Zaboravite, pa makar i na tren. Ali ne pretjerivati sa alkoholom. Ja jesam ovaj put, ali jebi ga... dobro je i otpustiti kočnice ponekad, jebeno se zabavit, onako kako samo meni paše, ne razmišljat o nikome i ničemu...

| 16:22 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>