srijeda, 08.11.2006.

A KOJE JE VAŠE NAJDRAŽE?

Svi vi koji me čitate znate da mi nije lako u zadnje vrijeme. Svima hvala na lijepim i dobrim savjetima. Ne, nisam dobro, samo sam malo bolje. Još dugo nećete na mom blogu pročitat nešto lijepo i pozitivno jel se meni trenutno takve stavri jednostavno ne događaju, ali držite fige da krene nabolje. pusee

A evo nešto što sam dobila mailom od frendice, fora mi je bilo, pa reko da vam stavim na blog.


Sedmoricu barmena iz New Yorka anketirali su na temu 'moze li se prema
onome sto netko pije odrediti kakav je karakter i koja je najbolja
metoda prilazenja toj osobi?'. Neovisno jedan o drugome, dali su
identicne odgovore.



ŽENE

Pivo
Kakva je osoba: neobavezna, nije skupa, s obje noge na zemlji.
Najbolje upucavanje: izazovi je na partiju bilijara.

Nesto smuckano u mikseru
Kakva je osoba: cangrizava, nestabilna, pravi davez.
Najbolje upucavanje: nema tu najboljeg, izbjegavaj!

Kokteli
Kakva je osoba: starija, iskusna, voli skupe stvari, profinjen ukus,
zna tocno sto zeli.
Najbolje upucavanje: nikakvo. Ako je zainteresirana, vec ce ona tebi
platiti pice...

Vino
Kakva je osoba: konzervativna i otmjena; istancana, ali zna se i
hihotati.
Najbolje upucavanje: reci joj da obozavas putovanja i mirne veceri s
prijateljima.

Zestica Kakva je osoba: voli se druziti s deckima i cilj joj je biti potpuno
pijana... i gola.
Najbolje upucavanje: Najlaksa meta u cijelom baru. Upala ti je
sjekira u med. Dovoljno je da cekas, ali pazi da je ne naljutis.

Tekila
Tu ne treba nista objasnjavati - svi znaju sto se onda dogadja.


MUSKARCI (tu je situacija puno jednostavnija)

Domace pivo: siromasan i trazi nesto za pojebat.

Uvozno pivo: Ljubitelj dobrog piva, trazi nesto za pojebat .

Vino: Nada se da ce zbog vina izgledati otmjenije i lakse naci nesto
za pojebat.

Viski: Zivo mu se jebe za sve osim da nadje nesto za pojebat .

Tekila: Misli da ima sanse umociti kod bezube konobarice.

Bijeli Zinfandel: Peder



E pa da, logično kaj ne? A kakvi ste vi dragi moji? Šta pijete kad idete van? Koliko je ovo točno u vašem slučaju?
A ja? Ja pijem žesticu i to oduvijek. Vodku, sa juicom, spriteom, shvepsom, red bullom... ma s čim god valja... a ponekad, ali jako rijetko i tekilu. I da, ne bi se složila da je ovo totalno točno. Volim se družit sa muškim frendovima, ali ovako drastično... to ipak ne. Ali istina, morate pazit da me ne naljutite.
Ciao

| 10:34 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>