petak, 08.06.2012.

Nered

Zatočio me
Što sam više vremena posvećivala svijetu
To je on više obavijao ruke oko mene
Uplitao prste u intimu mog ormara
Ostavljao svoje tragove po mome podu
Počeo raditi na mome radnom stolu
Znao je da ga ignoriram
Da imam bitnije od njega
Da spavam s drugime dok nas on gleda

Sad se ne mogu pomaknuti
Jedva dolazim do zraka
Preuzeo je vlast nad putem do prozora
U skrivene kutke postavio svoje stražare
Samo jer sam voljela svoje vrijeme
Više od svog prostora

Lako je prekinuti s njime
Ali ne znam prvi korak
Bojim se što je sakriveno
Iza hrpe prošlosti
Kakve priče imaju odbačene stvari
Bojim se krenuti

- 15:45 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2012  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2012 (2)
Svibanj 2012 (1)

U šumi se pročulo da medo ima listu za odstrel.
Dođe jelen prvi i upita medu: „Medo, je li istina da ti imaš listu za odstrel?“
Medo: „Imam, da.“
Jelen: „A jesam li ja na njoj?“
Medo: „Jesi.“
I sutradan nađu jelena mrtvog.
Zatim se ohrabri vuk i dođe kod mede i upita: „Medo, imaš li ti stvarno tu listu?“
Medo: „Imam.“
Vuk: „Jesam li ja na njoj?“
Medo: „Da vidimo... Jesi.“
I sutradan nađu vuka mrtvog.
Dođe lisica kod mede i pita ga: „Medo, imaš li ti stvarno tu listu?“
Medo: „Imam.“
Lisica: „Jesam li i ja na
njoj?“
Medo: „Jesi.“
Lisica: „Možeš li me, molim te, obrisati?“
Medo: „Mogu, nema problema.“