< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O meni

Image Hosted by ImageShack.usScrat-baš je prejak!!!


MySpace

Bite Fight

Ovoliko vas je bilo na mojem blogu:
Free Web Counter


GRAD:Pula, Valdebek
Image Hosted by ImageShack.us
ŠKOLA:Opća gimnazija
Image Hosted by ImageShack.us
RAZRED:2.e
Image Hosted by ImageShack.us
SLUŠAM: Avril Lavigne, Blink 182, Fall Out Boy, Fergie, Gwen Stefani, Green day, Good Charlotte, No doubt, Alanis Morisette...Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

To je to, ostalo čitajte na blogu!!!

Linkići

Blog.hr
divine music
imageshack
Image Hosted by ImageShack.us
Good Charlotte
Avril
RHCP
Green day
Kelly Clarkson
Tko živ, tko mrtav
Tree hill
image hosting


golden shot
prostyle
hitech
Renata
smekerica
Tomi
devil bebach

Svashtara

IQ test

blog Layouts


blog layouts

Opasno je hodati pored ljutih pingvina!!!
blog Layouts



images for myspace

images for myspace

images for myspace

images for myspace

četvrtak, 15.06.2006.

Kraj škole i nogometno prvenstvo

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!rofl
Napokon je škola završila!wink
Skoro pa su nas ubili sa svim onim kontrolnama, ispitivanjima & ostalim!dead
Još samo da pokupim svjedodžbu i ne moram gledati tu zgradu otprilike 77 dana!!!thumbup
Moram se pohvaliti da sam prošla s 5.00(iako baš nisam zaslužila, ali OK, ne bunim sesmijeh).
Nisam baš to nešto slavila osim da sam išla na more, možda je tako i bolje; ste čuli o onoj curi iz Dubrovnika koja je malo previše popila? Svaki put kad to čujem se naježim. party+smokin=dead
Ugl, to je bio prvi put ove godine da sam išla na more, voda je ledena, ali kada malo budeš unutra se navikneš.

A sada malo o nogometu!
Kao što svi znate, počelo je Svjetsko nogometno prvenstvo u Njemačkoj, ako ne znate onda živite na nekoj drugoj planeti! =)
Sada da ja malo kao instant nogometni stručnjak(kako me netko nazvao) iskomentiram to malo.
Pa, iako sam cura znam nešto o nogometu. Npr. zaleđe-to je kada neki igrač baci loptu svojem suigraču koji se nalazi ispred ostalih protivničkih igrača (osim golmana)-wow, kako sam dobro ovo objasnila =)
E,sada kada znate da nešto znam, mogu reći nešto o našoj prvoj utakmici na SP:
Predobro smo igrali i trebali smo pobijediti! Mislim da su Babić, Pršo i Kovači najbolje igrali od naših. Ne znam zašto svi hvale Srnu jer ja nisam vidjela niti jedan dobar centaršut ne samo sada nego ikada(ustvari jedan dobar udarac sam vidjela). Kranjčar je bio skoro pa nevidljiv, ali mu valjda možemo oprostiti, ipak mu je ovo prvi nastup na SP.
Mislim da Engleska užasno igra, a navijam za afričke reprezentacije, tj. za neka iznenađenja, tj. da favoriti izgube od nefavorita.
Još nisam odlučila tko želim da pobijedi na cijelom SP, osim Hrvatskehrvatska!!!

To je to zasada. Javim vam se kada malo pocrnim! He,he... Bye!! =) wave

- 20:46 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>