veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O meni

Image Hosted by ImageShack.usScrat-baš je prejak!!!


MySpace

Bite Fight

Ovoliko vas je bilo na mojem blogu:
Free Web Counter


GRAD:Pula, Valdebek
Image Hosted by ImageShack.us
ŠKOLA:Opća gimnazija
Image Hosted by ImageShack.us
RAZRED:2.e
Image Hosted by ImageShack.us
SLUŠAM: Avril Lavigne, Blink 182, Fall Out Boy, Fergie, Gwen Stefani, Green day, Good Charlotte, No doubt, Alanis Morisette...Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

To je to, ostalo čitajte na blogu!!!

Linkići

Blog.hr
divine music
imageshack
Image Hosted by ImageShack.us
Good Charlotte
Avril
RHCP
Green day
Kelly Clarkson
Tko živ, tko mrtav
Tree hill
image hosting


golden shot
prostyle
hitech
Renata
smekerica
Tomi
devil bebach

Svashtara

IQ test

blog Layouts


blog layouts

Opasno je hodati pored ljutih pingvina!!!
blog Layouts



images for myspace

images for myspace

images for myspace

images for myspace

subota, 11.02.2006.

FREAKY FRIDAY

Jučer je bio neki ful čudan dan. Sve su se neke loše stvari događale!

Kao prvo: dođem u školu... sve super... prvi sat geografija... još uvijek OK... drugi sat hrvatski... netko nam je ukrao DVD(player)... profa se skoro rasplakala... mislila je da smo mi to napravili. Ma daj, koji luđak bi krao DVD iz škole, i to još iz našeg razreda! Uglavnom, pokrene ona cijelu istragu tko je kada otvorio ormar... mi kao ništa neznamo (a znamo ali nitko nije ništa rekao jer nema smisla još dalje ljude optuživati)... onda se naljutila... Male dobio jedinicu!... I dobro... Tjelesni... opet odbojka (ja ne radim he,he,he!!!)... sve obično... dosadno... i odjedanput ona krivo udari loptu... nekako joj je čudno stajala kost, a onaj profesor kaže samo kao Nije ti ništa, stavi to pod hladnu vodu i sve će proći! Valjda je školska voda posebna,radi čuda! I uglavnom, ona je otišla na hitnu to slikat, neznam kako joj je sada... Informatika: dođem tamo... sjednem za super komp... i... nema Unreala!!! NE!!! Ne mogu ubijati neke ljude iz razreda (Ne, zezam se. Razred je stvarno super! Stvarno!)... Idem u Mc s ostalima...krenem na bus... Dragon nije bio tamo nego na drugoj busnoj... i meni prođe bus pred očima... a ja ne uđem u njega!!!... Uglavnom,dođem kući... trebam starom kupiti cigarete... otiđem u dućan... prodavačica(koja me inače zna) kaže u šali Šta opet pušiš?... neka baba me pogledala ful ono... Ma, dobro boli me briga za babu, nego nakrju dana, svega... izađem iz dućana i na cesti... poskliznem se i padnem svom svojom težinom(koja, nasreću, nije baš tolko velika) na pod. Poskliznula sam se na one kamenčiće koji kao služe da se auti ne skližu!

E,da! I još danas ne mogu vani jer moram na neku stupid večeru sa starcima! Joj, jedva čekam Veneciju!

- 16:52 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>