< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (9)
Prosinac 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...želim biti kao Barbie...

...jer ta KUJA ima SVE!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Ako se volite smiješiti do suza, OBAVEZNO pogledajte stranicu moga decka, dakle kliknite OVDJE

nutnutnutnutnut

ako se pak želite ufurati u muke jdne teenagerice, posjetite blog moje sisterice. dakle klik OVDJE

EVO MALO MJUZE DA VAS PONESE...belj belj belj


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Amy je strava!!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us


žena ima svoj stav i svoj stil, glas joj je fantastican
briga ju sto drugi pricaju
ufurana je u svoj film i vrti svoj zivot
jest da je mlada... i luda....
definitivno ce imati o cem pricati
svojoj unucadi cerek cerek cerek



POGLEDAJTE MOJ BLOG O SNOWBORDINGU!!!

OVDJE



--- ŽIVOTNE MUDROSTI ---

Uvijek pomogni prijatelju...
Imaj samopoštovanja...
Podijeli mnogo poljubaca....
Čaša je uvije polupuna...
Uvijek budi prisebna osoba,čak i kada je
situacija očajna...
Često odmaraj...
Voli sve svoje prijatelje...
Ponekad moraš i riskirati...
Opusti se...
Izrazi svoju kreativnost...
Voli svim srcem...
Sve podijeli s prijateljima...
Bit će bolje...
Budi dostojan svoga imena...
Zatvori oči i nasmiješi se,
barem jednom dnevno...




I AM ....



this:

Image Hosted by ImageShack.us



by the way,
zovem se ana
imam 24 g.
volim SIMSE
volim gemišt
neznam gramatiku
volim kuhati (nekada uspjesno, nekada bezuspjesno)
volim svoju adams femilly
zivim u rijeci,
sa svojim frajerom,
volim i njega,
fantastican je
volim bordanje
obozavam more i sunce
volim raditi pizdarije
mrzim stonoge
i horore
bojim se duhova :)
volim kaktuse
baklava mi je fuj
volim partije za ekipu

ponedjeljak, 05.01.2009.

sestre, sestrice

>sad sam malo bacila oko na blog svoje sestrice. mogu reci da sam fulllllllllll zadovoljna. iznenadila me ta mala koja bas vise i nije mala. naime, ima 13 i POL godina a svasta vec zna. nisam bas bila prisutna dok je imala fazu prerastanja iz razigrane djevojcice u tinedjericu. a nisam se niti stigla baviti s njom. uvijek je nekako bila po strani. "vijesti" iz kuce uglavnom su se vrtile oko malene sestrice koja je krenula u skolu i one nesto starije od 17 godina koja konstantno dize kosu mami sa glave. zao mi je sto sam propustila veliki dio njena odrastanja, pa u nastojanju da se zblizim sa svojom sestricom uzela sam je k sebi u stan za praznike. bila je super nepricljiva u pocetku, sada se malo oslobodila. trudim se komunicirati i pokazati joj sve lijepe stvari koje sam ja vidjela u svom novom gradu. ima mnogo toga u njoj sto samo treba isplivati na povrsinu. posjeduje mnoge kvalitete vec odrasle osobe. vidim to po njenom ponasanju. podsjeca me na mene u tim godinama. razigrana je, znatizeljna i ne trazi mnogo. vec pametno razmislja o svojoj buducnosti. kako, gdje, kada... nevjerojatno je pametna i zeljna novih stvari. i da nezaboravim: PRELJEPA JE. ali stvarno je. kada je bila malena stalno sam je vodila sam sobom kamo god bi isla, i ucila je o svemu i svacemu. cudno je to kako sam ja mnogo naucila od nje u ovo malo vremena sto smo po cijele dane skupa. sretna sam sto imam sestricu s kojom se mogu ponositi. predivan osjecaj je imati nekoga svog, od krvi svog s kim mozes biti blizak. predivno je imati stvorenje koje je odraslo s tobom i za koga osjecas potrebu da se brines. drago mi je sto sam koliko toliko u mogucnosti da joj pomognem, da je malo poguram u zivot.
MA BAS JE STRAVA IMATI SESTRICU!

|Komentiraj 9| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.