<body> Doesen't matter... - Parazit...:D - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

? !

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Noone like Her :)

Dorothea. Wirowitica. Nazori. 11,5. Najbolji 5.ß. o7-o8-1997. 3653614o9. o981952295.


Wesela. Drska. Twrdoglawa. Nepredwidljiwa. Zlocesta xD. Znatizeljna. Swadljiwa. Neowisna. Zbunjena. Smotana. Cudna...
Itd.

Glitter Words

Woli: stranu glazbu. Njega. ples. puding. mlijeko. hip hop. glommy bears. lizalice. zwakace. sunce. kisu. wjetar. rolanje. tjelesni. powijest. informatiku. matematiku. internet. mobitel. laptop. setnju. balone. crno-bijelo u boji. swe sto je plisano. frendowe. obitelj.

Ne woli:
swasta


That's her:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



UPOZORENJE: Ne kradite i ne pisite komentare ruznog sadrzaja jer cu was onda morati prijawiti!








Hate is easey, lowe takes courage... <3

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Atena- polis u Grckoj, prezanimljiwa tema :D
Barbike- to su bili dani xD
Cirkus- bila sam 1 i bilo mi je supp :)
Čokolada- nisam ljubitelj :)
Ćiwro- supp tip ;)
Dukatela- moja radost cijela XP
Eli- supp frendica <3
Froma- od njega mi se bljuje :-@
GaGa- Lady GaGa ;)
HiP HoP- lowe it <333
Iwan- znam prewise osoba tog imena x(
Jutro- owisi kakwo, obozawam ona suncana... ☼
Knjige- najbolje su mi Harry Potter knjige ;)
Lowe- ljubaw na eng... ♥
Ljubicice- prediwno cwijece =)
Muzika- lowe it <333
Note- glazba se sastoji od nota ♪
Njofra- hehe xD
Otorinolaringologija- *ebeno xD
Ples- bez toga ja ne postojim <333333333
Razlog- postoji za swe (to sam od Stele naucila :-* ) :D
Swea, S3bor, Stela,...- puno mojih prijatelja ima slowo S kao pocetak imena <3
Šutnja- katkad samo pozelim slusati tisinu =)
Tomislaw- Koznjak je naj frend, woljati njega puunoo! ;)
Ulica- dobro neko mjesto xD
Vedran- volim ga jaaaakooooooo <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Wxy- woljam jako puno swoju Wxy <333
Ywonne- lijepo ime <3 jedna cura se tako zowe
Qt- Q-kju, kjut <3
X- to slowo mi je tako... ufff... predobro xD
Zagreb- shopping centri, kina, zoo-i, swe je tamo <33
Žiwot- duga prica <3 =)



iako glumim da mi do njega nije stalo
za zagrljaj njegow swe bi srce dalo
iz rawnodusnosti ljubaw se krije
zar nikada neces shwatiti
koliko do tebe stalo mi je


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



nije ljubaw pokora umiwena suzama
nego luka sigurna gdje bi dusa ziwjela
prosula sam pred tebe srce puno bisera
za tebe sam se borila borila i tebe izgubila

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



i bolje da se ne widimo wise
ne ziwimo u istom wremenu
ti imas prolost
ja imam buducnost
a snowi su izmedu


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



dani su losi a noci jos gore
uwijek te powrjede oni koji te nawodno wole
dok u s tobom stalno ti lazu
a kada odlaze ni zbogom ne kazu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




ako me bude trazio recite mu da sam umrla
ako bude trazio moje tijelo recite mu da sam izgorjela
ako bude trazio moj grob recite mu da je na dnu mora
ako kaze da me wolio ne wjerujete mu
jer on me je ubio


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Have You Ever Seen Such A Beautiful Night?...

I Could Allmost Kiss The Stars...
Are Shineing So Bright...


Image Hosted by ImageShack.us

CREDITS

x



Doesen't matter...
22.02.2009. - 19:33

Say it play it
how you wanna
but no way I'm ewer
gonna fall for you
newer you baby

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Swadamo se.
Ne wjerujem da smo jaci od toga.
Zaborawit cu ga.
Moram.
Prestat cu ga woljeti.
Jednog dana.
Netko ce mi pomoci.
Nadam se.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




You change your mind
Like a girl changes clothes
And you always think
Always speak cryptically
I should know
That you're no good for me




DODATAK:
Bjaco wojim te. Ti si moj bjaco, a ja twoja seka. Mwa! :-* :D <3
Free Image Hosting at www.ImageShack.us






| 18 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.