python9/ Gaara

18.07.2007., srijeda

Pula Film Festival

...jučer sam bila u areni... Pulskoj Areni... otišla sam [s roditeljima] pogledati najnoviji film Harry Potter- a [Harry Potter and the Order Of PhoenixHarry Potter i Red Feniksa]. Moram priznati da me film oduševio! Definitivno mi je najbolji od tog serijala. Prepuno specialnih efekata [koji su jako dobro napravljeni], obuhvatili su većinu radnje iz knjige što nije bilo lako budući da knjiga ima 793 stranice. Glumci su ostali isti, što je pohvalno [pričalo se da će ih mijenjati]. Ozvučenje je bilo solidno, slika zadovoljavajuća, titlovi malo pre blijedi, al' sve u svemu jako sam zadovoljna!

Za karte moram PUUUUUNO zahvaliti svojem dečku i njegovoj frendici! kiss ARIGATOU!!!

Pula Film Festival

I sad mi još preostaje 7. knjiga [do 6. filma] – Harry Potter and the Deathly Hallows... mislila sam si je kupiti na engleskom, al' sam se predomislila... rađe ću ja čekati naše, hrvatsko izdanje...

By: papercut9

<< Arhiva >>

python9.blog.hr


Visitor Map