the life

laptop naš svagdašnji, daj nam...

danas vas nebum davil sa Egiptom....danas imam trileme.....naime moje osobno iliti personalno računalo je počel hrdati zub vremena i sad bi ja nekaj novo. u moje misli kao kučni ljubimac je počel ulaziti laptop.magična pločasta stvar.....gledam ti ja sve to i sad sam još bolje zbunjen. kaj kupiti.. mislim, znam kaj kupiti ali mi se neće dati četiri prosjećne plače u RH za lap.. uspoređujem ja sve te cijene i podatke uz nesebičnu pomoć mojeg buraza (koji je totalno udaren po pitanju kompjutera, mobitela i ostale elektronike)... valjda ga još samo ne dere bolnička elektronika ali ni to nije isključeno...toliko ima podataka o svemu da ja više ne znam kaj zapravo oću ni kaj mi treba. te sa ovim lapom buš mogel delati al se nebuš mogel igrati, ovom grafička nije dobra, ovaj nema ekrana kak se spada, ovaj ovo ovaj ono...dojde mi da se šlagiram...pomagajte dobri ljudi da moja malenkost nabavi neku igračkicu koja bu gut šljakala i nebu skupa...adrese dučana.....PLIZ

14.12.2004. u 21:11 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

svagdaschnji the life

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tito Puentes Blog
Spiro Blog.hr

Brojač


Click Here