četvrtak, 04.05.2006.

i ti isto jesi cu'A ?

dobar dan od Osmana. danas cu vam predstaviti moga brata blizanca koji je mladji od mene 10godina. brat mi se zove Sunullah. mali ide u prvi osnovne, al bit ce on kralj, vidi se na njemu. i tako.. cuja sam se sa Hasanom danas, valjda cu ici gledat film veceras kod njega, iako me strah, posto Hasan zivi sam, a nastran je i cesto me hvata za mjesta na kojima se ne bi trebala nalaziti muska ruka. poceo me ucjenjivati sa ovom slikom ispod, kaze da ce mi je pokazat tati Sukriji :(.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Inače Hasan je lijevo, a ja sam desno. Kasnije cu jos updejtat ovaj post, do onda nestrpljivo iscekujteeeee ;)

Osman.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.