<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Posoljeni zrak.

Heureka!Post novi.
tako malo vremena a opet niš ne radim.ali veliko ništa,kad sam zadnji puta sjela i pošteno učila?...Je ne sais pas.
Ptariciji sam upravo trebala skinut neku pjesmu sledeci.omg,pokopajte me,tako je mlada,a već upropaštena.
Sluša mi se Giboni.hm..a imam samo jednu njegovu pjesmu,kme.
Marta me natjerala da pišem novi post i promjenim blog,uf,ovo je sve teže nego što sam mislila.
Žmigulja nas napada,čak i na fejsu,pogodila sam ju malenim avionom od papira.zla sam,a Barbara mi je jednog zgužvala.buuhuu.
jejejemomomomo.
Želim se maknuti od vas,ali ipak ćete mi tako faliti,tako da jednim dijelom još želim ostati,znam da će mi biti teško kada stvarno svi odemo.
Mislim da i oni koji su me strašno živcirali će mi ono,faliti.
Uskoro će krizma,svi ili imaju već opake planove za to ili zapravo nemaju pojma,kao da čekaju zadnji dan da nešto kupe.Kupila sam si haljinu i lijepa je,obična,ali lijepa i sviđa mi se.I zašto sve one savršene cipele moraju biti skupe?U ovakvim slučajevima je lijepo imati previše para:D.
Sometimes đels.

Image and video hosting by TinyPic

Napokon sunce,obožavam to.
Nemam više aparatić.oujeaa.hepi about it.:D
Nisam pametna,ne znam više šta da pišem,to je sve,pozdravljam,uživajte.


srijeda , 25.03.2009.
09:11 , Komentiraj { 8 } - # - Print


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.