<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

You just need to say something.

Hh. Sutra je sv.Nikola.jupi.jej.
To je izgubilo svoju čar,više nema takvog smisla kao prije.Dok sam još bila sasvim mala i živjela u uvjerenju da stvarno ti izmišljeni likovi dolaze usred noći i ostavljaju poklone. Bila sam sretna kada sam saznala istinu jer sam se osjećala puno zrelije,a sada,želim samo biti sretna s takvim stvarima.
Sada jednostavno kažem što želim,prije sam bila znatiželjna.

It`s over now.

Oukej.danas sam sva izmorena,sutra tulum. woohoo.
Nisam tako entuzijastična,ne oko toga,oko svega.
Kiša kvari sve,kako divno.
Već sam to danas govorila,kako su ta manja djeca bahata,mi nismo bili takvi.Bili smo mali i preplašeni,oni su samouvjereniji i bezobrazniji od nas.Iritira me to.aaaa.eek
Kako netko može zbog "ljubavi" iskorištavati druge? Ja to ne želim proživljavati.
Sve je isto,monotono,sasvim nepopravljivo.Puno stvari su iste bez obzira na ostale.Zašto se čovjekova reakcija više ne mijenja s događajem?
Samo želim ići spavati,ali prerano je...gledam na sat-19:56..
Čak sam doma,došli su mi baka i deda.Ne kužim niti svrhu toga kaj moram biti doma,ionako sam na kompu.-.-

-"Profesore,kaj vi to pijete?"
-"Ma to je čaj."
iako previše izgleda kao crveno vino i nalazi se u nekoj čudnoj čaši,baš za vino...khm.party
Samo se želim opustiti jer nakon ovih glupih dana,trebam nešto što će me potpuno trgnuti...znam što.
Da.
U nekim stvarima nema razlike između odraslih i djece,neki puta i djeca razmišljaju odgovornije...jer neke stvari čak i za dječji um nisu nenadmašive.
Tomorrow can wait.Am I wrong?
Idem,to je jednostavno sve.Pusa svima.

Image and video hosting by TinyPic
wtf?^^ :D


petak , 05.12.2008.
19:48 , Komentiraj { 8 } - # - Print


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.