04

četvrtak

listopad

2012

2012.

Na jednom listu papira je bila upisana brojka 2012 koja mi se učinila tako dalekom. Evo, stigla je i već debelo iščezava, a ja sam završila neke davno započete stvari. Ponovno srela neke ljude koji su mi izišli u susret i ponovno me uvjerili da nisu svi ljudi prevaranti i pokvarenjaci.
S čežnjom u grudima sam se nadala da će biti tako, ali opet čovjek sumnja... Eh da, tabularna izjava je potpisana i za 10 minuta je sve bilo gotovo. Ono što me "gušilo" zadnjih 5-6 godina kada sam shvatila da bi me mladalačka nesmotrenost i nemogućnost plaćanja odvjetnika mogle koštati i ne samo mene nego i moju obitelji, napokon je riješeno.

Ljudi moji i kod kupnje ne zaboravite tabularnu izjavu jer jedino vam ona dozvoljava da se upišete u vlasništvo nekretnine. Kupoprodajni ugovor vam ništa ne garantira.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.