< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

eWo malo pjesama...

Image and video hosting by TinyPic

....sve što se zbilo
nestat će
al naševrijeme
doći će,
ali i proći će...

....poslije svega ostat će
pisma
koju će pjevati svi
i nitko nikada
saznati neće
da si u pismu ti,samo ti
moja ljubavi...

....uzalid laži,prevare
uzalud zablude,zavjere
ne vrijede suze,kajanje
klad život:jedan je...

Image and video hosting by TinyPic

....nakon svega tišina,
srce puno tuge,
išćekivanje sutra,
strah od samoće...
proći će,kažem,al ne
vjerujem...nakon
svega ostaje nada!

...mogu reći
da te ne volim,
ali nebo istinu
zna
kad me svi za
tebe pitaju
ja oči zatvorim
ja ništa ne vidim,
ja jišta neću
da znam...

....pun mi je život grešaka
i ponavljam ih
dan za danom...

....takva sam...tvoje oči
jedino želim gledati i
mir koji mi donosiš
ništa ne može
zamijeniti...
takva sam...samo tebe želim
voljeti i za ništa na
svijetu te neću dati

....karmin se lako pere
ali ruke od nevjere ne...

....nije ona kao ja
i nikad neće ni biti...

....trebaš mi,snagu mi daj..
budi moj početak i kraj...
umorna sam i svega me strah,
zagrli me,trebam tvoj dah..
budi moj put kroz
trnje u raj....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr





KaD pOgLedAš nA sAt....

cerekcerekcerekcerekcerekcerek

strong>01:01-voli te
02:02-želi te poljubiti
03:03-želi da budete zajedno
04:04-pozvat ce te na spoj
05:05-želi samo tebe
06:06-osjeca više nego pokazuje
07:07-crni decko misli na tebe
08:08-vara te
09:09-smedi decko misli na tebe
10:10-svidaš mu se
11:11-lud je za tobom
12:12-sanja te
13:13-ne može bez tebe
14:14-voli tvoje oci
15:15-ti si mu jedina
16:16-tajno te promatra
17:17-ljubomoran je
18:18-ima curu
19:19-dobit ceš poruku
20:20-nazvat ce te
21:21-samo dobri frendovi
22:22-fališ mu
23:23-plavi decko misli na tebe
00:00-srest ceš ga

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



...gluposti o meni

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

zoWeM se.....kristina
nadiMak Mi je...kika...seka...
žiWiM u...studencu....
WoWiM.....sWoWe seke i sWog bjaceka...MARTINA(svoju simpu)
ne WoliM...uMišljene..bahate..školu...
MoWe frendice...Maja..Bex...Marina..Mirela..Blaške...ima ih jooooooš puno..
MoWi frendoWi...Luka(bjacek moj)...Kristo...ima ih jooš...
Moj Msn....w.t.n.n.s@hotmail.com
P.S. ...VOLIM TE


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

utorak, 01.07.2008.

....sretna....

ej bok svima...smijeh...ewo ljudi ja sam već
dva dana sretna.....i to zbog ljubavi...cerek ...naem baš
sreće tj.uopće neam sreće u ljubavicrycrycry.....al nea
veze...HVALA BOGU jučer mi nitko nije razjebo dan....yes..juuupiiiiii....al danas sam isto sretna i garant će mi danas to sve netko razjebat....crycry...jučer sam se dopisivala s njim i njemu je drago što sam sretna....smijehcerekcerekcerekcerek....hhhhh...kaj da vam još kažem....prestala sam SLUŠATI NARODNJAKE jer su mi UŽASNO DOSADILI... yesbelj..
heheh...sad sam počela slušati PRLJAVO KAZALIŠTE...i
da vam kažem OBOOOOŽAVAM IHHHHH....thumbupsmijehsmijeh...pusa svima...cerekwave....i LJUDI ZAŽELITE MI SREĆU DANAS JER IMAM UPISE...waveheadbang... p.s.VOOOLIM TE!!!!!!!!!!!!
cerekcerekcerekcerek



- 07:36 - Komentari (119) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.