nedjelja, 29.04.2007. ♥

♥ silence is golding..but shouting is fun

evo nešto jako najss.....

I kada poželiš plakati,
ti se nasmij...
I kad osjećaš da se lomiš,
ti pogledaj visoko...
I kad vidiš da ti sreća dolazi,
ti stavi život na kocku...
I kada vidiš da gaze po tebi,
ti se digni sa poda...
I kada vidiš da ljubav odlazi,
ti je pusti da ide...
.....
hm da..
evo me
opet ja
došla
ponovno..
..


10. Školskih zapovijedi

1.Ako posuđuješ,posudi još više i ne vraćaj.
2.Ako što potrgaš,okrivi drugog i nikad ne priznaj krivicu.
3.Ako što ukradeš,ukradi sve,nije tvoje.
4.Nikad ne markiraj sam,nagovori druge da ti pomognu.
5.Ako imaš malo pljuge,svejedno ih podijeli s frendovima.
6.Ako ti frend pijan,popij koliko je i on i nećeš uvidjeti razliku.
7.Ako nekoga uvrijediš,nemoj se ispričati,spomeni mu familiju i sve svece.
8.Ako ti se neda otvarati i zatvarati,razvali ih.
9.ako je profesor loše volje,dodaj ulja na vatru.
10.Malo radi,puno kradi i pošteno živi jer tko laže taj i krade,a tko krade taj i ima


Image Hosted by ImageShack.us

evo nekoliko bisera koje sam čula u zadnjih par dana

Kao dijete bio je dječak

A vama se ne diže kad ja ulazim?

Kod Rimljana je noć trajala jako - do ujutro!

Nisam ja mutav, nego mi se jezik zapetljao iza zuba.

Daj izluftajte prozore!..
smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.