utorak, 13.02.2007. ♥

♥ ljepota življenja..)

hello..hvala na komenatrima..svima....
evo ja ću opet nabacit neki postić dosadno mi je i imam vremena što je čudno=)...kod mene ništa novo..(posebno).....
gledam bibin svijet...predobra serija....
ovo sam sad našla na netu..
KAKO SPRIJEČITI PITANJA: KADA ĆEŠ SE OŽENITI?
Starije tete su dolazile do mene na vjenčanjima, gledale ispod oka i kokodakale, govoreći mi: “Ti si sljedeći!”
Prestale su kada sam im počeo raditi istu stvar na sprovodima!..hehehehehe



RADNI DAN
Cigareta skraćuje život za 2 minute,
butelja vina za 4 minute,
a jedan radni dan skraćuje život za 8 sati!




i jedna pjesmica .....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gle duplu votku poslije kiše
Puna je kapi pa se njišem

Votka po Votka k tom još dupla
I ja sam drven poput trupla

Kad se probudim ispod stola
Pitam se dal' krv još mnome kola

Kroz glavu tad prođe mi prvo
da li sam čovjek ili drvo?

..dubokoumna pjesmica..i like itcerekcerekcerekcerekcerek..


♥ 20:12 ♥ komentari (295) ♥ printljepota življenja..)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.