srijeda, 07.02.2007. ♥

♥ nijedna osoba ne zasluzuje tvoje suze, a ona osoba koja ih zasluzuje nikada te nece rasplakati!!!

ojla ljudovi evo ja sam tek danas uhvatila malo vremena i naravno evo novog posta...
e da i puuuuuno puuuuuno hvala na komenatrima..starno hvala mogla bi se naviknut=)
hehe..e da uglavnom nisam imala vremena pa evo tek sad ..nabacit ću neki onak nabrzaka jer opet žurim..


ovo sam neki dan čula i baš mi se svida

Najljepši dan?
*Danas

Najlakša stvar?
*Pogriješiti

Najveća prepreka?
*Strah

Najveća pogreška?
*Napuštanje

Izvor svih zala?
*Egoizam

Najgora propast?
*Malodušnost

Najbolji učitelj?
*Djeca

Primarna potreba?
*Komunikacija

Najveća misterija?
*Smrt

Najveća mana?
*Loše raspoloženje

Najopasnija osoba?
*Lažljivac

Najgori osjećaj?
*Ogorčenje

Najljepši poklon?
*Oprost

Najugodniji osjećaj?
*Unutarnji mir

Uspješna obrana?
*Osmjeh

Najjača sila na svijetu?
*Vjera

Najljepša od svih
stvari na svijetu?
*Ljubav


Uspješna obrana?
*Osmjeh..pa sam naravno napisala...=)..
ajde ljudi moji puuuuuno vam hvala na komentarima..dragi ste.heheheh

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

pozz svima!!!!!




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.