utorak, 09.01.2007. ♥

ej..ljudofi tnx na komentarima..vidim da su neki imali želju da pišem šta mi se događa..hihihi...
pa evo ovako..
...danas...
ujutro sam bila s frendicom u knjižnici...
mi došle i onak.neki klinci valjda imaju 5 godina..okupirali kompjuter..e poludile smo..onda smo se počeli svadat s njima da se maknu..ono bili su na orion prirotehnici ja onak..burninmad..da uglavnom kad su napokon otišli onda smo malo bili na kompu..i čitali teen i ok..i neke knjižice..hihi..
poslje sam otišla do grada..i ono udem ja u tramvaj i ko svaki normalan čovjek sjednem..i pogodite tko nam dolazi..neka ˝bakica¨..ono žena nema ni 45..jel mi se možeš dignut??..molim te..<-bilo je bez ovog molim te ..ja ono oću ...neću..al nakraju me neka žena pogledala onak ispod oka..pa sam morala..i tak ja gledam kroz prozor i odjednom uđu 3 fufice..ono jedna je u tajicama..i nekoj jaknici.s krznom i štiklicama.i brije na rock i metal ono sva u crnom...a mislim da nezna ni jednu grupu i pjesmu osim onih koje svi znaju..ono priča s nekom frendicom kak joj je iron maiden super grupa i da voli pjesmu fear of the dark.ja ono pa daj se ubij!to čak i ja znam, a ne slušam iron maiden.uglavnom..a frendica joj ono u rozom..i priča ona(ta u crnom)..joj bila sam u dm-u..kupila sam si maskaru ..rozo sjajilo..i rozo sjenilo..mama mi je kupila rozu majcu..a ja onak..bljujem polako....
uglavnom ..onda su izašle ...koje olakšanje!!..poslje su ih neke žene ogovarale..kak je mala obučena jel ona ima mamu..i tatu??..kakva joj je to olovka oko očiju??...žene su pričale ko navijene..i napokon dode i moja stanica.i izađem ja iz tramvaja..i došla sam doma oko 5..kad već..ne znam..a kak su me naživcirale.... evo za kraj neki vicevi
BLENTRAVI VICEVI
1.Čovjek bez religije je kako riba bez bicikla
2.Zašto je Bog stvorio muškarca? Nije imo dovoljno dlaka da stvori majmuna
3.Da mi je muška pamet, pa da se malo odmorim
4.Ako je abortus ubojstvo, onda je drkanje genocid.
5.ja+ja=jaja
6.Jebite se neutralno-sa strane
7.Sex ubija-umri sretan!
8.Poljubac je kao pitanje kojima na 2.katu pitaš jel u prizmelju slobodno
9.Obično spavam kao jabuka-s peteljkom na gore
10.Pepeljuga se udala radi love, a Snjeguljica je kurva
11.Proguto sam tavu! Tko ne vjeruje nek' opipa držak
12.Jebi si mater i budi si brat
13.Kad javna kuća časti, gosti NAJEBU!
14.Kad u krevetu upotrebljavate pero, to je sexy.Perverzno je kad upotrijebite
cijelu kokoš
15.Ljepota je površna, ružnoća prodire do kostiju
16.Stidne dlačice su kovrčave da ne bi bole u oči
17.Razlika između muškarca i hladnjaka je u tome što hladnjak ima više pregrada za jaja
18.Mom mužu ne fali daska u glavi, već čitava drvna industrija
19.Vodite ljubav, a ne rat - od ženskih sisa još niko nije poginuo
20.Škola je jedina ustanova u kojoj životinje muče ljude
21.WC je najstrašnije mjesto na svijetu, tamo su se i najhrabriji usrali
22.Zaštp onaj koji hrče uvijek prvi zaspi??
23.Prijatelj služi da kada ti je loš dan, odeš i pokvariš i njegov dan!
24.Lopovi, ne kradite! Država ne voli konkurenciju
25.Bolje škemba od pijače, nego grba od štihače
26.Bolje tenis na posteru, nego penis u tosteru
27.Ne bacajte opuške u školjke, ne pišamo ni mi vama u pepeljare
28.Prošle noći sam sanjao da sam pojeo golemu krafnu, a kad sam se jutros probudio nisam mogo nać jastuk
29.Za lijepe pankerske zube grickajte burek s petardama
30.Životna ironija je kad ti cijeli život sole pamet, a ti umreš od šećera!malo dug post čitajte ak oćete ak nećete nemorate..hehehehehehe..pozz


e da spužva bob ima novi blog..posjetite ga...OBAVEZNO..heheheehehe
evo link spužvica bob

tnx na komentarima....hvala hvala...želja mi je 200 al šta je tu je..hehehhee

♥ 17:54 ♥ komentari (292) ♥ print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.