< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2008 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

MoJ žIvOt
My LoVe

************


Miss Bitch
More Graphics at pYzam.com



O MeNi

xxx MoJe ImExxx
Edita

xxx RoĐeNa xxx
26.06.1992.


xxx ŠkOlA xxx
Hotelijersko-Turistička gimnazija u Rijeci


xxx ŽiViM u xxx
Rijeci-Srdočima


xxx HoRoSkOp xxx
RaK


xxx SlUšAm xxx
Sve pomalo (najviše cajke...)
Ciara, Beyonce, Avril, B.E.P....


xxx FiLmOvI xxx
10 razloga zašto te mrzim
Honey
Ulični ples
Pidžama party
Vjenčanje iz vedra neba
Titanic... ImA iH pUuNo


xxx Volim xxx cerek
sebe
svoje frendove
jednog dečka
more
ljeto
sunce
palačinke
jagode
ljubljenje
alkohol
izlaziti van
šminkanje
obuču
odječu
zabavu



xxx MrZiM xxx burninmad
umišljenost
bahatost
kišu
neke osobe
povrće
školu
učenje


Rade & Sladja - Av...

SlIkE oD mOg RaZrEdA.....

OvDjE nAs MaLo FaLi.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OvDjE sMo SvI...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja, DeBbY i NiNa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NiKoLiNa i IvAn...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MiA i MeLaNiE...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja IvAn i NiNa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MaTeO, NiNa, DeBoRaH, DaViD i Ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IvAn, MaRkO i NiNa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TeA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IvAn...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BoRnA, DeBbY i IvAn...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MeLaNiE, BoRnA i MiA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NiNa, DaViD i Ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i DeBbY...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

OsTaLe ShLiČiCe...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 05.07.2007.

xxxYoU dOn'T kNoW HoW mUcH i LoVe YoU... I jUsT wAnNa Be WiTh YoU... bEcAuSe YoU arE EVeRiThInG fOr Me... xxx

LjUbAvcerek-Ta čudna i predivna riječ...Ima puno značenja...Ja volim nekog koga nikad nisam mislila da ću ikad voljeti...I što je najljepše on mene voli još više...kiss
Nisam mislila da će mi se ovako nešto uopće dogoditi...Ja koja nikad nisam imala sreće u ljubavi???...Bojim se da je sve ovo samo san i da ću se uskoro probuditi...Svaki put kad ga vidim doslovce se rastopim...On je predivan prema meni...Voli me najviše na svijetu baš kao i ja njega...
LjUbAv-svatko u sebi ima bar malo ljubavi...Postoji ljubav prema prijateljima,obitelji i ona najljepša...kad voliš nekog posebnog baš kao i on tebe...
Ljubav je nešto što se nemože opisati u dvije riječi...Kada stalno i nepestano razmišljaš o jednoj osobi...Ne ide ti iz glave i stalno želiš da je tu pored tebe i da te nikada ne ostavi...
Meni je 26.06. bio rođendan i najljepši poklon koji sam mogla dobiti je upravo on...Ušao mi je u srce i volim ga najviše na svijetu...
Svi koji su istinski zaljubljeni znati će o čemu govorim...
VeLiKa KiZzA sViMa I PlIz OsTaViTe Mi KoJi KoMeNtArIcH...:)::):):))



| KoMeNtArI (6) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.