mala nogometašica

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
sve o meni,mom životu,prijateljima, najzgodnijem nogometašu na svijetu-NIKI KRANJČARU!!!!!!!






Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

stvarčice koje ja čitam:::

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
stela
nela
kety
lara
martyna
ina
ana
lukrecija
mia
puma
tena
lucija
tnt bomb
retarded girl
nogometašica
toma
jelena
lost-in-space
ženska koja voli brazil
izabela
Image Hosted by ImageShack.us
Mislim da vas većina već zna,ali za one koji ne znaju,evo nešto o meni i mojim naj prijateljicama::Zovem se Jelena..imam 12,5,skoro 13 godina...sad ću u 7 razred.....živim u Splitu....Imam mlađu sestru Enu...od kućnih ljubimaca dvi ribice i kornjaču....Imam smeđu kosu i oči...visoka 164 cm...a teška 44 kg....Slušam Lindsay Lohan,Lanu Jurčević,Pussycat dolls,Us5,Tokio Hotel,Sugababes,Shakiru,Gwen Stefani,Hillary Duff,Avril Lavigne,The black eyed peas........Naj prijateljice su mi sve dolje nabrojene:::::Luda sam za KAKOM,TORRESOM,C.RONALDOM,SANTA CRUZOM,NIKOM KRANJČAROM,HARRY KEWELLOM,uglavnom nogometom i nogometašima....volim Brazil,nogomet,prijateljice,izlaske,dečke,zezanciju,Sućuraj,ljeto,jednog malog,...ne volim::umišljene i dvolične osobe,osobe koje ogovaraju,školu,.....
Image Hosted by ImageShack.us
BRUNA...kraljica..voli se zezat..izmišljat priče....voli imitirat ljude..pogotovo muške...bila je 7 dana kod mene u Sućurju...super smo se provele..ali ono stvarno super...smeđa kosa i oči....malo manja od mene..mršava....voli isprovavat i nosit naočale...sluša sve isto kao i ja...obožava pussycat dolls...ali najviše c.ronalda...za njim je luda.....pa ne mogu joj zamjerit...on je presladak..voli pjevat i ima odličan glas..ima dva brata..oba dva mlađa od nje...sa mnom je u razredu.......ma naj mi je....
Image Hosted by ImageShack.us
moja ČUKICA,zapravo se zove Ivana...išle smo 5 godina skupa u razred..a onda su nam dilili razrede...i razdvojili nas dvi..obe dvi ljetujemo na Hvaru..i ja i ona imamo kuću...brinetica...smišna...fotogenična....smeđe oči....malo manja od mene...mršava...voli kaku kao i ja...sluša sve isto kao i ja...skoro sve.....obožavamo skupa pjevat Luda za tobom od Lepe Brene...iako nismo ljubiteljice cajki...ali ima par koje nam se sviđaju....ma čuka je kraljica....moja sestra je prozvala nju Kekezica..pa je i ja znam tako zazvat koji put...ma legija....
Image Hosted by ImageShack.us
KATE...ma legija..kraljica......jednu godinu mlađa od mene...ali nema beda...neznam ni ja sama jel ona ima plavu ili smeđu kosu..nešto između...visoka je...viša od mene..mršava...plave oči....legija...opsjednuta 50 centom.....i kakom....sluša hip hop....i ponekad pop...ima malog psa lupija...maltezera...upoznala sam je tek ove godine...ali već smo toliko toga prešle skupa...u svakog dečka u kojeg je bila do sada bila zaljubljena bila je smrtno zaljubljena....ma legija...uvik valja bisere...kraljica...
Image Hosted by ImageShack.us
SONJA...legija..starija od mene jednu godinu..plavuša...mršava..plavih očiju.....amlo niža od mene....sluša ....cajke..uglavnom...ali i nešto pop-a....obožava Dinu Jelusića....i njegovu Prvu ljubav...carica..ima malog psa maltezera Neli....volimo iste filmove..to zasigurno..ma zna ona na što ja mislim..pjeva negdje i ima odličan glas...voli nosit crno...i mrzi rozo....šta da još pišem o njoj...neznam...ma ona vam je carica..to je dovoljno za reći..
Image Hosted by ImageShack.us
MARIJA:::zapravo mi je rodica..i to druga....živi u Splitu..ali i ona ljetuje na Hvaru...bile smo dobro ovo ljeto...ali je ona morala otić s Hvara jer su joj došle rodice iz Engleske...isto je godište kao i ja...ona vam je mršava,plava kosa i oči,...visine kao ja..možda malo viša...trenira nogomet..i obožava Brazil...i Kaku...ima mlađu sestru..koja je najprijateljca mojoj sestri...ma marija je kraljica...puno toga nas veže...i ne samo ono što sam napisala...već još mnogo toga....ma super je...
Image Hosted by ImageShack.us
MIA::::ma super je...isto iz Splita....ali ljetuje na Hvaru..otkada ja nju znam...ni ne pamtim više...zapravo cijeli život je znam..ona ima 15 godina...brineta kovrčave kose obojana u plavo....zelene oči...visoka...mršava....sluša sve i svašta...voli se zezat...ali i ja nju obožavam zezat,......na račun dečkiju koji joj se sviđaju....ma teška je zavodnica...pola Sućurja u nju..tu je kad je trebam...evo sad me čeka na Hvaru...ali ja neznam kad ću se vratit....
Image Hosted by ImageShack.us
FRANKA:::naša savjetnica...ima 16 godina....živi u Makarskoj...tj. živila je na Hvaru...ali na hvaru nema srednje...pa se morala preselit u Makarsku...nju isto znam od kad sam se rodila...ona ima nešto između plave i smeđe kose...ali više smeđu...visoka je...mršava....plave oči....evo sad je s Čukom tu negdje u Splitu..jer su one došle u Split na dva dana(došle su u Čuke)...ali danas se vračaju u Sućuraj..
Image Hosted by ImageShack.us
TEJČI...zapravo se zove Antea...ima 14...živi u Splitu..ali ljetuje na hvaru....kraljica..plava kosa i oči....mršava...tu negdje moje visine....nju znam....isto kao i franku i miju,tj. odkad znam za sebe....družimo se i u Splitu....super je....u sućurju e najviše druži s Jelenom V......jedno vrijeme smo bile u istoga...ali nema beda...više nismo.....ona je zakon.....
Image Hosted by ImageShack.us
JELENA V.::::je Frankina sestra....živi u Sućurju...jednu godinu starija od mene...super je...druži se najviše s Tejči...ima....plavo smeđu kosu...više plavu....i plave oči...visoka...mršava....najluđe je kad ona ono odjedanput poludi...a mi krepajemo od smija...ma legija je....
Image Hosted by ImageShack.us
DANICA::::zakon cura...živi u Splitu...tj. neboder do mene....ima 14 godina....plava kosa i oči...mršava...tu negdje moje visine....kraljica...seli se u Zagreb...šmrc...ali nema beda....odlično pleše...tj. nevjerovatno.....

12.09.2006., utorak

big brother.....i ja nakon dugo vremena....i ova dosadna škola.....i moja jadna ruka....

odakle da počmem.greedygreedy..evo hajdemo od big brothera.smokinsmokinsmokin..malo sam se razočarala kandidatima,ali kuća je super...zujozujozujo.najsimpatičniji su mi jamesy(ili kako već),romina i tanja.thumbupthumbup.od muških nitko ništa posebno,ali nikša vam je brat od jedne moje prijateljice koja živi malo poviše mene.smijehsmijehsmijeh..u početku me lea živcirala,ali odkad je dobila onaj zadatak da mora bit zloesta prema svima baš mi je ža. namcornamcornamcorsad me užasn živcira ana!!!!pregrozna je.burninmadburninmad...evo par slikica::
tanja i jamesy:::
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
pa lea i romina:::
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
pa glupača ana i violeta:::
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
pa muški...ante i daniel su mi skroz ok.....
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
pa mathias,(tip mi je skroz dobar baca mi na zdravka iz prvog bb-a )i nikša::::
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
i simon o kojem nemam posebno mišljenje i zoran koji me živira zato što je non stop s anom:::
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
i tako već drugi tjedan škole..headbangheadbangheadbang.mi bih sutra trebali imat kontrolni iz matiše.madmad..ali eto...užas je u školi.eekeekeek.da nemam karlicu i nicku i bambolu i katu i irenu i sonju ja bih crkla u toj glupoj školi.nutnutnut..a jučer...izašle ja,kate,irena na rolama i karla u japankama..bangbang..i odaci nas počeli vatat..ludludlud.i karla me uvatila za ruku,da idem brže..deaddeada ja se počmem deratblablablablablabla:glupačo,uspori,nemem kočnice...možda sam prekasno to rekla jer sam u sljedečem trenu bila na podu a karla na meni.zalivenzalivennononono....i onda otišla u nike koja mi je bila najbliže.deaddead...i tako..jedan sam prst cili ogulila kožu s njega i čini se nabila ga..nonono.a ostala dva isto ogrebala cile...rolleyesrolleyes..i sad imam jedan zavoj i dva flastera.zijevzijevzijev.i to na livoj ruci..tako da mogu pisat...namcornamcor.ajde idem ja sad....čeka me sonja..ludlud..pozzzz svima .....hvala na svim tim komentarima...thumbupthumbupthumbup..kizzzzzzaaaaaawavewave


- 19:10 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.