pussy_cat_dolls86

srijeda, 07.12.2005.

07,12,2005(SRIJEDA)

Ejla ljudi...naslov vam sve govori..hehe...Im happy,ono bez nekog POSEBNOG razloga al sam happy... Koj bed jucer...Jo danas sam pisala prirodu dobit cu 1....(al svejedno nista mi nece pokvarit moje happy raspolozenje...Jucer sam bila na chatu,svadala sam se sa nekim budalama,daj ubi se...neke pedercine zesce...Danas mi je bilo prezakon u skoli...samo smo se zajebavali...a tehnicki...super taj mi je sat ok zbog zajebancije a ne zbok predmeta fuj,jo pisali smo neki dan vjeronauk sutra ce donijet ispite-ba dobit cu 1...ej ustvari mma koga uoce to zanima taj fucking vj.imali smo lektiru iz hj jo sam nam se nesto kucka dere a maaa.
Ma ona je takva gadura,jedan dan ti se ulizuje,drugi dan aj bok,ma treba je killnut stvarno...jer sam happy malo sam dosadna la sta cu kad si nemogu pomoci...
U nedjelju imamo utakmicu,moramo pobijedit,pa finale...bit cemo 1.ili najmanje2..jeaaa...pisala bi vam jos toga al vas necu davit...(bar ne danas)
pa vam saljem jedan veliki kiss.........
EEEEjjjjjjjjj people...samo da vam se javim...u subotu je bilo super...Bila sam sa frendovima iz VRSARA.Isli smo na pizzu pa u grad...malo smo se gubili po gradu..bilo predobro...predobro je bilo.e ako je neko od vas u subotu bio u vrsaru oko 11 navecer mozda je vidio tamo na rivi su se potukli neka zenska i tip...tj.ona je njega istukla...predobro valjda ju je prevario i onda je tamo dosla do njega onnako sva nabrijana,plakala je,i ona je «skocila»na njega i pocela ga mlatit sakama,nogama vikat mu gade...e to zene vladaju...haha...pa su je ovi kao drzali a ona im je «pobjegla»i tamo se derala makni se,pusti me ,ubit cu ga...e to se zove pravo zensko...:))))onda poslje smo se malo gubili po gradu jos sat vremena poslje...neka fr.sto je jucer slavila rodendan se napila,bas full,pa smo svi crkavali od smjeha...svasta je pricala a mi samo rikavamo...hahha...evo da se prebacim na danas u skoli je bilo oke,mislim kolko oke moze bit...e danas mi je neki dan ajde bok...malo sam u kurcu...al ajde...e tamo neki kreten iz mog razreda,zamisli ovo uzeo mi je stolicu i budala mislio je da cu trcat za njim kako bi mi drugi lik skinuo tan...koja budala daj ajde oduzmi si zivot...
Danas malo price o KAKA kako je zabio 4 gola od kojih mu se jedan nije priznao.....MILAN U SRCU!!!!!!!ajde pipl....neznam kad cu stic napisat novi post,komentirajte me i ja cu vas...



Happy birthday to my frend!!!!!!!!
Ejla ljudi...

Napokon neciji rodendan...Ne zelim komentirat sta mi se dogadalo od proslog posta...bilo je toga al nije za javnost.C-E-N-Z-U-R-A!odmah pozdravljam svoju ekipu cijelu...
i ostale...Sve vas volim...e naznam sta mi je ove dane,ma i inace samo ove dane vise stalno nekom govorim da ga(ih)volim...a ne znam...e tu dole vam je jedna pjesma,sad kad citate zvuci bezveze al s mjuzom je super...ajde ekipa,post mozda dolazi u nedjelju ako stignem,kizza svima...i ofcourse volim vas sve:))))))

USPOMENE

Ti nemaš razloga da me ostaviš,da zaboraviš šta smo imali.x2

REFREN:
Svake noći sanjam tvoje oči,sve se nadam da ces opet doći,nema dana da ne mislim na
tebe,na mene,na uspomene.
Svake noći sanjam tvoje oči,sve se nadam da ces opet doći,nema dana da ne mislim na
tebe,na mene,na uspomene.Da ne mislim na nas.

Ja nisam voljena a to me ubija i to me proganja u mojim snovima.
Znam,sa njom imas sve,gorki sećeru,a moje usne još za tobom umiru...

REFREN:
Svake noći sanjam tvoje oči,sve se nadam da ces opet doći,nema dana da ne mislim na
tebe,na mene,na uspomene.
Svake noći sanjam tvoje oči,sve se nadam da ces opet doći,nema dana da ne mislim na
tebe,na mene,na uspomene.Da ne mislim na nas.x2

...Bez cilja dio I.

Ejj ljudi.........jee...ok uglavnom...jucer opet skola...dobro da ima jos malo do kraja polugodista da se odmorim malo...jer sam koma...nisam rekla kakve mi frikove imamo u skoli...jedan,dobro nije frik oke je smijesan i to sve...Jedan lik iz mog razreda doneso je u skolu petarde i ok....bacio je jednu u razred ali onu sta samo dimi i ne pukne...I prvi sat engleski a profaca ima asmu,jo sada ce se ugusit...joj..odjednom ude dj balti(profac iz tehnickog),i pita ko je to bacio naravno,mi necemo izdati...i onda smo trebali na papirice napisat anonimno ko je to napisao...a mi opet necemo izdat...i svi napisemo hamdo.....balti....i nakon glasovanja profac zove sumljivce ispred razreda jednog po jednog i ispituje ih(NARAVNO I MENE!!!)ali na kraju smo se svi dogovorili da se nikad vise nece ponovit......nakon engleskog opet 2 lika bacaju i dode policija u skolu....lik koj je to donio sam se izdao i UKOR.....uf dosadna sam jelda???????ma nije badddddd....

SOK NA SOK..........

aaaaaa doso je i taj sat.......glazbeni ali nije to nista nego pod tim smo se satom trebali cjepit..........joj.......iskreno....bojala sam se.......kad sam dosla na red sjela sam ........i ........auuuuuuu boli ali samo prvi tren....poslje nista......sve ok ali kad sam izasla iz ucionice flis,flus,flas.......sve mi se zamaglilo pred ocima i dosla sam sva bljeda sigurno od straha 100%...........

ONE MORE BLOG,ONE MORE PUSSY!!!!!!

Evo i mog bloga...ovdje cete moci citati sta mi se dogada u cenzuriranoj verziji...haha....
O svemu pomalo...e da i odmah da kazem,vidim da se dosta zbog toga sere po blogovima...
ako neko ne slusa sta i nek mi tu ne sere jer mi cisto boli k**** sta ce mi neko napisat...i to mi je full glupo..pa ne moramo svi isto slusat.. .e dobro..ovako sad izgleda blog...samo jedno pitanje...ako neko zna...mogu ja kao pozadinu stavit neki svoj wallpaper koj imam?tnx...ej ljudi preporucite mi malo koju mjuzu da stavim jer se nemogu odlucit!!!..pustajte mi komentare i ja cu vama.........

BIG CITY LIFE-MATTAFIX

Big City Life,
Me try fi get by,
Pressure nah ease up no matter how hard me try.
Big City Life,
Here my heart have no base,
And right now Babylon de pon me case.

People in a show,
All lined in a row.
We just push on by,
Its funny,
How hard we try.

Take a moment to relax.
Before you do anything rash.


Don't you wanna know me?,
Be a friend of mine.
ll share some wisdom with you.
Don't you ever get lonely,
From time to time
Don't let the system get you down

Choruse:

Soon our work is done,
All of us one by one.
Still we live our lives,
As if all this stuff survives.

I take a moment to relax,
Before I do anything rash.

The Linguist across the seas and the oceans,
A permanent Itinerant is what I;ve chosen.
I find myself in Big City prison, arisen from the vision of man kind.
Designed, to keep me discreetly neatly in the corner, you€™ll find me with the flora and the fauna and the hardship.
Back a yard is where my heart is still I find it hard to depart this Big City Life.

Chorus

- 17:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #