Nemoj me zajebavati znam kungg-fu, karate i još 47 opasnih riječi!!!

utorak, 13.06.2006.

eeeee...

Evo me ljudovi nakon dugo vremena, nije mi se dalo pisati novi post...ali evo me opet...(živ)

IIIIIIII...nemojte slučajno zaboraviti gledati Hrvatska vs Brazil d(-_-)b pa Hrvatska će ih satrat, Brazilci si jadni i onaj jadni Ronaldinho uvijek u zaleđu zbog zubi...hehehehe
Jer kockasti su bolji i zato SRCE VATRENO držite nam fige... pozzzzzzzzz
d(-_-)b

Još danas igra i Francuska, HeNrY

Moram sve rezultate pisti od utakmica tak da mi je...


blog layouts

blog layouts



13.06.2006. u 13:38 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

baci oko...

DaRiO..
Osijek...
NK "Grafičar"
Nadimak mi je PuŠkA...

MySpace Layouts

MySpace Layouts


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws
















Hit Counter
Pacific Poker

Vic dana...

Sin: mama, tata je opet pijan
Mama: kako znaš
Sin: pa eno ga u kupatilu
opet brije ogledalo.eek

Popeo se elektromonter na banderu da nesto popravi, a odozdo ga gleda
djecak. Monter steze nesto klijestima kad mu ispadose. Sad valja sici, uzeti
klijesta pa se popeti i nastaviti posao. Djecak ga gleda pa rece:
- "Moj otac je uvijek imao dvoja klijesta pa kad mu jedna ispadnu nije morao
odmah silaziti po njih."
Monter ne rece nista nego nastavi raditi i uze da nesto dotegne
sarafcigerom. Samo sto je poceo ispade mu sarafciger, a djecak jedva i
doceka:
- "Moj otac je uvijek imao dva sarafcigera pa kad mu jedan ispadne moze
drugim nastaviti posao."
Monter se opet nekako sudrza pa kako je bilo prevruce
i on popio par piva stade u cosak da se pomokri. Djecak pridje da vidi
izbliza, a monteru bi previse:
- "Neces valjda reci da ti je otac imao i dva kurca?"
- "Jok, imao je jedan, ali ko ta dva !!!"