Nemoj me zajebavati znam kungg-fu, karate i još 47 opasnih riječi!!!

utorak, 25.04.2006.

Utorak 25.travnja

..evo ljudovi i ja napravio novi post,nisam znao šta da pišem al eto,našlo se nešto...valjda ću još šta naći. Ipak,glava je BOSANSKA...
Kobni petak
I eto…malo, po malo opet tema sklomba…bilo je to u petak 21.4/06, kod mene je došao rođo Mićo.Malo smo se zejebavali,pa onda ošli u sklombu i ložili vatru u peći…( pekli kuhana jaja, od Uskrsa) na najlonu je bila mala rupa kroz koju sam bacao zemlju i moja naj frendica Filipa je digla nosurdu i otišla van…(taj dan sam upao u baru sa splava…) nakon sat i pol počela je rušit sklombu,ona i drugi frendovi…uvijerila ih je kako sam napravio rupu ko` glava veliku i da sve rušim,što uopće nije bila istina…pa bokte samo sam se malo zejebavao sa rođom.Kada su sve porušili rekli su mi:»jesi li sad zadovoljan???»-u kurac, šta sam sad uradio?Pokupili su se i svi otišli kući. Sutra-dan sam se pomirio sa Marijanom (muško), te mu pokazao šta sam ja navodno pokidao,kada sam ih uvijerio da sam ja u pravu, a ne Filipa…oči su im ispadale.Od svega što smo imali ostao nam je samo splav.Eto…sad još nemamo gdje ni slaviti PRVI MAY…šmrc,šmrc…al ja ću se snaći,tj. Već sam se snašao…uživajte.

25.04.2006. u 20:31 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

baci oko...

DaRiO..
Osijek...
NK "Grafičar"
Nadimak mi je PuŠkA...

MySpace Layouts

MySpace Layouts


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws
















Hit Counter
Pacific Poker

Vic dana...

Sin: mama, tata je opet pijan
Mama: kako znaš
Sin: pa eno ga u kupatilu
opet brije ogledalo.eek

Popeo se elektromonter na banderu da nesto popravi, a odozdo ga gleda
djecak. Monter steze nesto klijestima kad mu ispadose. Sad valja sici, uzeti
klijesta pa se popeti i nastaviti posao. Djecak ga gleda pa rece:
- "Moj otac je uvijek imao dvoja klijesta pa kad mu jedna ispadnu nije morao
odmah silaziti po njih."
Monter ne rece nista nego nastavi raditi i uze da nesto dotegne
sarafcigerom. Samo sto je poceo ispade mu sarafciger, a djecak jedva i
doceka:
- "Moj otac je uvijek imao dva sarafcigera pa kad mu jedan ispadne moze
drugim nastaviti posao."
Monter se opet nekako sudrza pa kako je bilo prevruce
i on popio par piva stade u cosak da se pomokri. Djecak pridje da vidi
izbliza, a monteru bi previse:
- "Neces valjda reci da ti je otac imao i dva kurca?"
- "Jok, imao je jedan, ali ko ta dva !!!"