kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

sami opišite u komentarima


Counter
Counter

Fort Minor
http://rudes.biz/Ljubav/?l=31221190569250

...linkovi...

nix i mole
šolaja
šašave curke
ovo samo za zabavu
moj blog(mike)

...o nama...

Nešt o nama
Ime:filip
Prezime:Krmpotić
Nadimak:Krpica
Hobi:nogomet
Volim:plavuše,playstation,itd
naj grupa...only and the only ...LINKIN PARK...
naj pesma...pušing mi avej
ne volim...zamisljene ljude, valjd i umisljene, i jednolicnu stoku...
frendovi...krešo, edi..., mato, cvita...........................
frendice...........................
msn:mike-010101@hotmail.com
nick na chatu:mike0101



ime...krešo
prezime...davno zaboravio
hobi...crtanje
frendovi...krpica, edi, petrec, moguljak, cipar, keky, ax...
frendice...antonela, tena, ivana, ivana, ana, iva...i tak...neda mi se nabrajat dalje...
naj grupa...only and the only ...LINKIN PARK...
naj pjesma...hm...pa sad mozda pušing mi avej...a druge sve ostale od njih...
volim...čukoladu (haha), cure, zajebanciju, izlaske, igre...itd...
ne volim...umisljene ljude, dvolicnu gamad, i tak...

moj msn...diablo:bj@hotmail.com
icq...ne znam
nick na chatu....diablo_bj



...other shit...

četajmo se...









malo sljikica ko zna čega:
chester
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-12
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-12
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-12
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-12



moje najdraže pesme...









aljbumi linkin parka:
1.hybrid theory

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-10

2.reanimation

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-10

3.meteora

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-10

4.Jay-Z

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-10

5.minutes to midnight

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-100

srijeda, 08.08.2007.

Javljam vam se iz kafane

EvO nakon nepunih 5 dana javljam vam se s novim sranjima i događajima.Nakon subote,nedelje,ponedeljka,utorka,pa evo i sad srijede odlučih da vam se javim s novim događajima.Prvo subota moj pederasti prijatelj mato još jednom nije mogao reći ne svojoj bivšoj djevojci(sad već sadašnjoj) koja ga je prevarila i ponizila pred cijelim gradom.Naravno poljubio ju je i sad su opet zajedno(koji je on mlakonja).Šta se može kad ju čovjek voli.Dosta o njihovim ljubavnim zgodama pričajmo malo o drugim ljubavima moj dragi prijatelj šolaja(marko) u subotu se zaljubio u jednu devojku pod imenom tihana i preko ovog posta mu želim puno sreće u novoj ljubavi(jebote taj mijenja cure ko ja gaće).moja ljubav je........
Evo skoro sam zaboravio ovom sjebanom blogu pridružio se jedan mladić pod imenom krešo(preko komentara zaželite mu dobrodošlicu, mislim to je pristojno zar ne...)ja po cijele dane imam treninge malo u klubu malo u ivani?! I tak bi mogo pričat vječnost zato dost...
Idući post pisat će krešo kad pređemo malih 150 komentara!!!

Jedan lepi spot molim pogledajte(pospješuje probavu).




| piši šta očeš… (201) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.