utorak, 16.05.2006.

prije tri mjeseca sam prohodal s macom,ono zvuci malo al imam osjecaj da je ona ona prava,ona s kojom bi htel provesti cijeli život...mi 2 se tak volimo,cjenimo,i još se nijednom nismo posvadali u 3 mjeseca mislim da je to ohrabrujuće!ona je uvijek za mene tu kad imam probleme s starcima sluša moje probleme i razmišljanja,a ja moram priznat još neznam previše slušat i tiješit!al me ipak voli,al nije to onaj vili kaj ti samo veli da te voli nek se ta njezina ljubav vidi u načinu na koj me gleda,grli ljubi sve s puno emocija!Super nam je...kolko ovo smiješno zvucalo al ja real ražmišljam o našoj budučnisti o našoj kuči i svemu malo dječje al kaj buš!...pa u ova tri mjeseca sam izgubil volju za svim izlascima s frendovima samo imam volje biti s njom i ljubiti je bez nje nebrem više puno stvari zamislit tj.opče netnam kak sam ja prije te veze funkcioniral bil sam nitko!!majke mi!!Ona mi je vratila volju za životom i ljubavi!!tak sad je moja cura tak uzbuđena jer joj je maturalna vecera pa mora biti najljepša,to full cijenim na njoj,drži do sebe i zna kaj hoče npr.hoče najviše mene i ima me,ima magičnu privlačnost,koja je mene privukla.. gggrrrr!Da i jako puno ljudi je ljubomorno na našu vezu jer savršeno funkcioniramo od kad smo prohodali brijem da smo jedno,znam da ovajcpost neme poćetka ni kraja al pisal sam samo kaj mi je padalo napamet!!takav sam full zvrkast...e da i maci sam danas poklonil i love you napisato s krvlju nadam se da joj se svidalo!!haha kak god bolesno zvucalo!!! maca volim te jako fališ mi!!!!!!!!

| 19:03 | Komentiraj (0) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © hm...hm...xes - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
lagan,lako probavljiv,čitak,zanimljiv, idi pa vidi!!!!