nedjelja, 14.05.2006.

kreten

kaj sam ja kreten??Obecal sam nekaj a nisam ispunil!Da idemo od početka,jucer sam bil s macom sedeli smo u kafucu ja sam bil malo "smoke"a ona pripita!Nakon cuge išli smo do nama dragog mjesta,mislil sam da sad kad sam malo od svega sa bum lakše rekel sve kaj mislim o našoj vezi al sam shvatil da bi to bilo malo glupo jer kad si pijan i sve imš felling da te sugovornik ne shvača ozbiljnim,jer dok si pijan možes sve reč a ne tak misliti!Kaj ja znam možda sam pička pa sam se usral realnosti da ta nekog imam tak jake osjecaje!I nkad nikom nisam govoril svoje osjecaje pa mi je bed taj zid probiti i sva ta sranja!Ona sigurno zna da ju nebi nikad povrijedil i ostavil i takva sranja jer je previše volimo i full se poštujemo!al kad je meni to teško reči i jebiga krut sam s otvaranjem jebiga mrzim se zato!Okey hoču da znaš ak sllučajno misliš da nije al nisam s tobom samo zbog sexa nego zato kaj mi je ljepo s tobom i zato kaj bi sve napravila za mene!al smo se ipak 3 put,srušili smo krevet i maci je pala neka lampa na glavu!al je bilo vruče doslovno sm se zaljepili jedan za drugoga poslje sexsa;2 put smo hteli ici spavat al nije uspjelo,sve se bojim kak bumo mi jednog dana funkcionirali u krevetu jer jednostavno neznamo stati!hm...zanimljivo...al zabrinjavajuča činjenica!!leđa su mi bila cjela zgrebena opet i trbuh s jednim slatkim flekom!!wwwwaaaww!! u ponedjeljak bude nam 3.mjeseca a imam osjecaj da smo zajedno već cjeli život!osjecam se ispunjeno imam sve kaj mi treba imam nju koja je za mene tu i pomaže mi u svemu!!VOLIM TEEEEE NEZNAŠ KOLKO MI ZNAČIŠ LJUBAVI! sad si opet mislim kak je to sve lako reči al kad sam s njom imam tremu! kužiš vajda!! pusa pusa!

| 11:55 | Komentiraj (1) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © hm...hm...xes - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
lagan,lako probavljiv,čitak,zanimljiv, idi pa vidi!!!!