srijeda, 19.04.2006.

kak smo se upoznali???

Da kak?Ubiti s kim??S MACOM!!Curom jednom tam NAJBOLJOM KOJA POSTOJI!Upoznali smo se u clubu
Tu večer nisam imal ambicije upoznat nekog jer sam izašel s boring burazom i s njegovom curom koja nije tak boring! ocekival sam dosadni i bil je oko pol sata dosadan...Prestal je biti dosadan ka se preko puta mene sjela !!cura!!za koju sam mislil da je savršena i da nema teorije da bi s menom progovorila ni riječ...(na kraju smo završili u krevetu)...I ja sam počel s burazom se razgovarat o starijim udovicama koje se rado jebu,ona se nasmijala!!! ja sam u sebi onak počel vrištati od sreče jer me jr primjetila!! waw!!Zatim sam buraza izbacil iz razgovora i započel dialog ubiti bil je monolog jer sam ja govoril a ona se smijala,mojim perverznim pričama o udovicama! I kad sam završil s tim ona izvadi lisice!! Kužiš LISICE!!!!!!!!
Ja sam mislil ova je hardcore!!!Zatim se pokraj mene sjela i zašorala mi lisice na ruke waw mrak! a ja sam se počel bedarit po dijani i svi su me zalili pa sam dobil alkohol free! Zatim umoran pijan i sav znojan mislil sam sad si sve zajebal!!!al nisam počela se brinut za mene!!!majke mi! bila je još jedna piva na stolu a ja sam ju htel popit al mi nije dala i pivu je vratila konobaru!! Ja sam bil šokiran!! uzel sam pivu opet k sebi i popil ju na ex i dal ju konobaru!Svi su se čudili zake sam to napravil al ni meni nije bilo jasno zake još mi sad nije...začas sam završil na wcu i rigal sam! Kad sam se vratil bil sam siguran da sam sve zajebal!Al ipak smo i plesali još tu noč!kad smo krenuli doma bil mi je bed pitati z broj moba.
TAK SMO SE UPOZNALI
KAK SMO PROHODALI??
Odma 2.dan sam moral nekak njezin broj dobitt! I uspjel sam nabavil sam ga!Onak 1.kaj sam poslal je isprika kaj sam jučer bil nemoguči! i pzval sam ju na cugu!I pristala je na cugu ja samj bil tak happy!!
i nakon par cuga prohodali smo!Meni nije jasno kak je to moguče da tak SAVEŠENA CURAhoće biti s nekim kak sam ja s ludim bigsijem! WAW al ju full volim i full sam sretan njom!
v o l i m t e M A C O

| 11:50 | Komentiraj (0) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © hm...hm...xes - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
lagan,lako probavljiv,čitak,zanimljiv, idi pa vidi!!!!